Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Tου πάθους η βροχή

Tου πάθους η βροχή
***
Λέξεις χρώματα ...του κόσμου
Αρώματα
Χρόνια περασμένα
Αναμνήσεις  χαρές και λύπες
Όλα η ζωή μου
Σε μια αναπνοή
Όλα ζωή μου εσύ

Φιλιά στα χείλη
Σκιρτήματα καρδιάς
Δάκρυα χαράς
Ταξίδια του νου
Όνειρα  χαμένα
Ξεχασμένα
Μα  τώρα
Είναι η δική σου ώρα

Μαζί θ ανθίσουμε όνειρα 
Θα γυρέψουμε
Του ήλιου την αχτίδα την κρυφή
Που δεν την βλέπει μάτι
Μονάχα η αγάπη

Μαζί θα κάνουμε
 του χρόνου το ταξίδι
Στάση
Πάνω απ' την αγάπη μας
Μέρα μην περάσει
Μ ένα φιλί  στα δυο σου χείλη
Μ ένα σου χάδι στα μαλλιά
Ένα βράδυ
Θ ανατείλουμε
Του πάθους το φεγγάρι

Φόρα το μετάξι σου
Αναπνοή μου
Δέσε στα μαλλιά σου τα αστέρια
Και κράτα μου τα χέρια
Σύννεφο θα κατέβει
Που γράφει τ όνομα μας
Να μας πάρει
Του παραδείσου τα κρυφά
Τα μάτια μας να δούνε
Στο φως απ' το φεγγάρι
Και να είμαι εγώ να είσαι εσύ
Ψυχή μας μαξιλάρι

Μαζί ζωή μου
θ ανατείλουμε το φως
Αυτό που έβαψε ο θεός
 με χρώμα απ' τη ματιά του
Κάθε του αχτίδα  στη ζωή
 κομμάτι απ' την καρδιά του

Kι όταν του πάθους   η βροχή
στα μάτια πέσει στο κορμί
ρόδα για να του  ανθίσει
Θα 'μαστε ένα εγώ κι εσύ
στου παραδείσου τη σιωπή
θα είμαστε κόκκινο κρασί
στου έρωτα τη βρύση

***

5 Αύγ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου