Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Kρυώνω

Kρυώνω
***

Περνούν οι ώρες σα θεριό
να με καταβροχθίσουν
Να μπούνε μέσα μου βαθιά 
τα πάντα σου να σβήσουν

Μα εγώ στ αλήθεια σ αγαπώ
και πια μετρώ το χρόνο
Με της καρδιάς σου τον παλμό
 μ αυτόν  νικώ τον πόνο

Λεπτά μου δευτερόλεπτα
 οι ώρες και στιγμές μου
Οι λέξεις  μου οι στίχοι μου
κι αυτά τα ποιήματα μου

Στον ένα χτύπο της καρδιάς
φωνάζουν τ όνομα σου
Και ο άλλος χτύπος μου θαρρείς
πως σταματά μακριά  σου

Έρχεσαι φως μες τη σιωπή
και μου μιλάς μ αγάπη
Αργά το βράδυ το πρωί 
να διώξεις θες το δάκρυ

Μια καληνύχτα  σαν θεά
σαν ήλιος καλημέρα
Το σ αγαπώ σαν αστραπή μ
 αγγίζει πέρα ως πέρα

Ξανά ξεκίνησε βροχή
στα μέρη τής καρδιάς μου
Ηρθε καινούργιο το πρωί
ανάσα μου γλυκιά μου

Κι εγώ τα χέρια φυλακή
τα χείλη μου στο χιόνι
Πώς να σου δώσω ένα φιλί 
η αγκαλιά παγώνει

Έσκυψα μέσα μου βαθιά 
και βρήκα τη ματιά σου
Κάθε σου ποίημα και στροφή
στα λόγια τα δικά σου

Κι ανάσανα  έτσι για να ζω
την έλλειψη ν αντέξω
Ώσπου ξανά μόλις θα 'ρθεις
σε 'σένανε να τρέξω

Να σου 'χω έτοιμη ματιά
που ξεχειλίζει αγάπη
Να 'χουν στεγνώσει απ' τη ματιά
 ο πόνος και το δάκρυ

Να σου 'χω μάτια μου ζωές
και δυο να σου χαρίσω
Τη μια να ζούμε εμείς μαζί
τη άλλη να τη σβήσω

Μην λυπηθείς και μη σκεφτείς
κακό γλυκιά μου αγάπη
Για κάθε λέξη στο χαρτί 
κάθε σταγόνα δάκρυ

Όλα περνάνε μάτια μου
με μια σου λέξη μόνο
Ένα δικό σου σ αγαπώ 
τελειώνει κάθε πόνο

Απλά στ' αλήθεια σ αγαπώ
και σήμερα κρυώνω

***
28 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου