Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Μου λείπεις

Μου λείπεις
***

Μου λείπεις
Ώρες κενές στη θύμηση σου
Τα μάτια σου μου γνέφουν
να 'ρθω εκεί
Τα χείλη σου μου τάζουν
Της ψυχής σου το φιλί
Μια σου φωτογραφία
Ένα νεκρό χαρτί

Ποσά πολλά
Πόσα ?
Μπορεί  να πει ένα χαρτί?

Αναδύεται η άνοιξη
Στης όψης σου τον κόσμο
έχει πάντα άνοιξη
Στολισμένη με του
έρωτα τα δώρα

Με της ομορφιάς
τις άπειρες λέξεις
Με της ματιάς σου
τ αστέρια   να γεμίζουν
 τον ουρανό της μοναξιάς μου
Φως

Απαλό χάδι στο χαρτί
Φιλί στα χείλη σου
Μια σταγόνα δάκρυ
Στα μάτια σου
Μου λείπεις

Πες με τρελό
Νομίζω πως μου χαμογέλασες
πως μου ψιθύρισες

Είμαι εδώ
Σ αγαπώ
Κι εγώ σ αγαπώ

Σε πήρα στην αγκαλιά μου
Ξάπλωσα έκλεισα τα μάτια μου
Να ανοίξω τα φτερά μου
Να 'ρθώ εκεί

Στ' όνειρο σου
Στο όνειρο μας
Να με περιμένεις
Κι αν δε με δεις
Να ξέρεις
Θα είμαι εκεί
Κλείσε τα μάτια σου
Και θα με αισθανθείς
Το άρωμα της ψυχής μου
Θα απλωθεί στον αέρα
Κλείσε τα μάτια
Κι αν νοιώσεις το χέρι μου
τα χείλη μου
Μη φοβηθείς

Μου λείπεις
Χρειάζομαι τροφή
Νερό οξυγόνο για να ζήσω
Χρειάζομαι όνειρα
για να νικήσω
Χρειάζομαι εσένα
Για να αγαπήσω
Κλείσε τα μάτια σου
Κι άκου
Θα σου μιλήσω

***
23 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου