Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Μίλα μου ζωή μου.

Μίλα μου ζωή μου. 
***
Πως το πάθος  πες μου να το πω για ψέμα
Έγινες ο πόθος στης ζωής στο αίμα
Έχω ένα κομμάτι από την αφή σου
Χάνομαι  τη νύχτα μες την ηδονή σου

Κύλησαν  οι ώρες γεύση που διψάει
Η ακοή μου ήχους της ψυχής ζητάει
Μένω  φυλακή σου χέρια μου δεμένα
Η σκέψη η δική σου μου μιλάει εμένα

Όνειρο μου τώρα νοιώθω την καρδιά σου
Να χαθώ να τρέξω να 'ρθω εκεί σιμά σου
Ντύσου πάλι ρούχα παραδείσου χρώμα  
Να 'ρθω για να αγγίξω το γυμνό σου σώμα

Δες φυσάει αέρα του έρωτα  η ζωή σου
Δες κάθε σου μέρος στο γυμνό κορμί σου
Θέλω ψιθυρίζει  πάρε με  μαζί σου
Μου μιλά ουρλιάζει κάνε με δική σου

Άγγιξα τα χείλη στ' ανθισμένο σώμα
Έριξα στο στήθος της πορφύρας χρώμα
πάνω απ' την καρδιά σου στήθος μου γυμνό
Γεύτηκα  πηγή μου των θεών νερό 

Ήρθε τρικυμιά λάγνα θάλασσα μου
Στη βουή του λίβα  τόξα μου χρυσά μου
Μοιάζει το κορμί σου  βέλη σαν μου ρίχνει
Δρόμους  να βαδίσω  του έρωτα  μου δείχνει

Πλοίο τσακισμένο πια τα δυο μου χείλη
Βρέθηκε αραγμένο μέσα στ' ακρωτήρι
Μες στης Αφροδίτης στου έρωτα τα μέρη
Της ζωής μου ο κρίνος στο δικό σου χέρι

Μίλα μου ζωή μου τα όνομα μου πες μου
Άκου την κραυγή μου πια  τον πόθο καις μου
Κράτα με για πάντα μέσα στο βυθό σου
Σφίξε με καρδιά μου να είμαι εγώ δικός σου

Μια και δυο και χίλιες θα 'ναι οι αστραπές μας
Στου έρωτα την μπόρα μέσα στις ψυχές μας
Κάθε που θα φτάνεις ως τον ουρανό σου
Θα 'μαι εκεί μαζί σου θα 'μαι εγώ το φως  σου

Πώς να ζωγραφίσω Για να πω τι βλέπω 
Μπρος στα δυο μου μάτια έρωτα μου σ έχω
Δίδυμο φεγγάρι μέσα στη ματιά μου
Ένα στα ουράνια κι ένα αγκαλιά μου

***
23 Σεπ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου