Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Φίλα με

Φίλα με
***
Διάχυτο άρωμα ευτυχίας
Κορμί ντυμένο στου  έρωτα τη  θέρμη
Κοντά σου πάνω σου
ν αγγίζω το σώμα σου
να αισθάνομαι
τον χτύπο της καρδιάς σου
Τα χέρια μου να πλέκω στα δικά σου
στη μουσική να χάνομαι
μέσα στην αγκαλιά σου

Ματιά χαμένη  στης ματιάς σου το βυθό
Σχεδόν σκοτάδι  εσύ κι εγώ
Σ' αυτόν τον όμορφο χορό να
Χάνομαι
στου ψίθυρου την ανατριχίλα
Στου λαιμού μου την άκρη
τα χείλη σου γράφουν
Υμνούν την αγάπη

Χρυσά μαλλιά σαν άνεμος
Στο στήθος μου περνούν
Στο άρωμα λουσμένα
Μ αγγίζουν Μιλούν σε μένα

Στα βήματα μας ο χρόνος
σταματά  θαρρείς
μας περιμένει
Απόψε είδα
τι όμορφος που είναι ο έρωτας
στην αγκαλιά μου σκίρτησε η αγάπη
γλυκιάς χαράς μας κύλησε το δάκρυ

Κλείνεις τα μάτια  στόμα μου δίνεις
στα χέρια μου το σώμα σου αφήνεις

Φίλα με

Γλυκό μου στόμα στο φιλί σου χάνομαι
τον κόσμο όλο δικό μου αισθάνομαι
καρδιά μου πάψε να χτυπάς
σταμάτα  το ξέρω πως την αγαπάς

Πλεγμένο όνειρο θαρρείς στη φαντασία
Τι θα 'τανε η ζωή χωρίς εσένα?
Χωρίς ουσία
Απίστευτη αίσθηση μ αγγίζει η ευτυχία

Μιλάς
Στη σκέψη μου η σκέψη σου περνάει
Βαθιά μου εκεί η ψυχή σου μου μιλάει

Μ' αναστατώνεις μου ξυπνάς κάθε μου κύμα
Με της ψυχής τα θέλω το φιλί σου κάνει ρίμα
Η μυρωδιά της σάρκας σου του στήθους σου
η αφή
 Γεμίζουν έρωτα  του πάθους τη στιγμή

Στα βήματα σου χάδι της ψυχής
Κάθε σου ήχος  που θα πεις
Κάθε σου γέλιο κάθε σου αναπνοή
Είναι θαρρείς το πιο ακριβό το πιο χρυσό
Από τα δώρα που μου χάρισε η ζωή
***
30 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου