Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Στην ομορφιά του κόσμου

Στην ομορφιά του κόσμου
***

Άνοιξη πες μου που να βρω
Το πι όμορφο σου ρόδο
να της στολίσω την ψυχή
Τα χείλη της να βάψω
Απ' του έρωτα μου τη φωτιά
Τον πόνο της να κάψω

Στείλε μου αηδόνια σήμερα
Φευγάτα χελιδόνια
Να  τους μιλήσω να τους πώ
Να πάνε μήνυμα  κρυφό
Στην ομορφιά του κόσμου

Πως είν' τα χείλη της φωτιά
Τα μάτια της πελάγη
Του ηλίου θέρμη η αγκαλιά
στα όμορφα της τα μαλλιά
ο ήλιος έχει βάλει
όλου του κόσμου το χρυσό
και στην γλυκιά της την καρδιά
να ψιθυρίσουν σ αγαπώ


Μην την ζηλέψεις άνοιξη
την ομορφιά μου απόψε
που είναι σαν ρόδο ανοιχτό
και με κοιτά στα μάτια
πάρ' την μαζί σου στόλισμα
στου κόσμου τα παλάτια 

Να την προσέχεις μην πονά
και κλάψει και δακρύσει
και το φιλί της ειν' πικρό
σα 'ρθει να με φιλήσει

Κι όταν στα μάτια της θα δεις
να κοιμηθεί πως θέλει
στείλε αεράκι σου ζεστό
στα χείλη της  ν αφήσει
χάδι απ τα χείλη μου ζεστό
να την αποκοιμίσει

***
29 Μάρ 2011
***

Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου