Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Ψίθυρος στα χείλη μου

Ψίθυρος στα χείλη μου  
***
Ψίθυρος στα χείλη μου
Η ανάσα μου πνοή σου
Μου δίνει γεύση στη ζωή
μ' αναστατώνει την ψυχή
Καθώς στη σάρκα μου κυλά
Μέσα μου έρωτας σκιρτά
Και θέλει το κορμί σου

Στο μυρωμένο σου λαιμό
σκύβω να ταξιδέψω
Απ' τον ιδρώτα να γευτώ
Τη θέρμη σου να αισθανθώ
Γλυκιά μου αίσθηση θαρρώ
Πιο κάτω θα διαλέξω
Από του στήθους την πηγή
Ζωής νερό να κλέψω

Σαν άνεμος τα χέρια σου
Θερμός νοτιάς μ αγγίζουν
Πάνω μου και τα χείλη σου
Σε κάθε χτύπο της καρδιάς
Σαν όμορφο τριαντάφυλλο
Στο στόμα μου ανοίγουν

Θέλουν τα κύτταρα βαθιά
Στο σώμα σου να μπούνε
Στα κύτταρα σου με φωνή
Καυτή όπως το αίμα σου
Το  σ αγαπώ να πούνε
Βαθιά μέσα στα ματιά σου
Τα ματιά μου κοιτούνε
Αδημονούν  αγάπη μου
Σε θέλω να σου πούνε

Λευκό σατέν στα πέταλα
Του κρίνου να ξαπλώνεις
Και το κορμί σου  σαν ανθός
Που το χαϊδεύει ο άνεμος
Με πάθος  θα τεντώνεις
Να ανθίζουνε τα στήθη σου
Τριαντάφυλλα πορφύρα
Καθώς ξαπλώνεις στη φωτιά
Να ανοίγεις δρόμο στη χαρά
Στου έρωτα τη θύρα

Κι εγώ σαν ήλιος θε να 'ρθω
Το μαύρο να τελειώσω
Στης ηδονής σου το χορό
Δίπλα σου να ξαπλώσω
Να  σου φιλώ τα
 χείλη  σου
Τη γλύκα σου να πίνω
Στο στόμα σου απ' το κρασί
Το κόκκινο του έρωτα
Σταλιά σταλιά ν' αφήνω

Και σαν μεθύσει μάτια μου
Ο έρωτας την ώρα
στον κόσμο της αγάπης μας
θα ζωγραφίζουν τα κορμιά
Με άρωμα και ιδρώτα
Πάνω στο στρώμα  αστέρι μου
Του έρωτα τη χώρα
***
6 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου