Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Το πιό γλυκό μου λάθος

Το πιό γλυκό μου λάθος
***

Κορμιά χαμένα 
Στου έρωτα το ρυθμό
Ψίθυροι χίλιοι
μικρά μυστικά
Φωνάζει στα μάτια
Τρέχει στα χείλη το 
Σ αγαπώ

Χέρια ενωμένα
Γλυκά πλεγμένα
Αίσθηση πάθος
Εσύ για μένα
Το ξέρω θα είσαι
Το πιο ωραίο .
το τελευταίο
Γλυκό μου λάθος

Σκύβω στα χείλη
Χάνομαι εκεί
Στο άρωμα σου
Χαϊδεύουν εμένα
Χρυσά τα μαλλιά σου
Ρυθμός μιλάει
Χορός αιώνιος
Μες την καρδιά σου

Κλείσανε τα φώτα
Κορμιά ενωμένα
Εσύ με 'μενα
Αίσθηση θέ μου
Του παραδείσου
Να είμαι νύχτα
Και να χορεύω
 στη μουσική σου

Παίζουν οι νότες
Μες την ψυχή μας
Φέρνουν γαλήνη
Σφίξε με αγάπη
Έλα ζωή μου
Και ας με πάρει
Του πόθου η δίνη

Κλείσε τα μάτια
Έλα άγγελε μου
Πόσο με θέλεις
 έλα και πες μου
Πες μου εδώ πάνω
Που μ έχεις φέρει
Μοιάζω φεγγάρι
Μοιάζεις αστέρι

Ξέχνα τα όλα
Αυτή την ώρα
Έλα ψυχή μου
Εδώ μαζί μου
Έλα χαρά μου
Πες μου πως θέλεις;
Να είσαι δική μου

Κορμιά χαμένα 
Εσύ με 'μενα
Το πάθος τέρμα 
Κυλάς αρρώστια
Μέσα στο αίμα

***
13 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου