Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Μ αγαπάς

 Μ αγαπάς
***


Στα χείλη της ψυχής
δάκρυ ακριβό
Παλεύει να πνίξει
της έλλειψης σου τον καιρό

Τα χρόνια στιγμές
που πέρασαν
Τις μέρες τις κενές που
πόνο μας κεράσανε

Μακριά σου εγώ
Μακριά μου εσύ
Σαν να μην σε ήξερα ποτέ
Σαν να μην με ήξερες κι εσύ

Μα η καρδιά δεν ξεχνά
Η ψυχή αγαπά
για πάντα

Που μας φέρανε ?
Που?

Σε κοιτώ
Στης ματιάς σου 

το βαθύ ωκεανό
Ο χτύπος της καρδιάς σου
φέρνει τρικυμιά
Κύμα το δάκρυ
στα βράχια
της ψυχής
ισοπεδώνει
το χρόνο
Ενώνει το τότε με το τώρα

Σαν να μην έφυγα ποτέ
Σαν να μην έφυγες ποτέ

Δεν χρειάζεται ψυχή μου
να μιλάς
Κράτα μου το χέρι
άλωστε έχεις μάθει να κοιτάς
κατευθείαν στην αγάπη

Δεν χάνει δρόμο η ψυχή σου
έχει μάθει
Που είναι το άλλο της μισό
έχει μάθει

Σ αγαπώ

Δεν χρειάζεται ψυχή μου
να μιλάς
Δε χρειάζεται
Φωνάζει η ματιά σου

Μ αγαπάς

***
25  Φεβρουαρίου 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου