Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Έρωτας

Έρωτας
***

Έκλεισα κάθε μουσική
Κάθε ανθρώπου ήχο
Να γράψω  μέσα απ' την ψυχή
Έρωτα  μόνο στίχο

Θυμάμαι τις αναπνοές
Τους ψίθυρους τις λέξεις 
Να λες πνιγμένη πως με θες
Να λες πως δεν θ αντέξεις

Εσύ σαν ήλιος το πρωί
Γυμνή σαν ηλιαχτίδα
Κι εγώ  στην Αφροδίτη εκεί
Ταξίδι που σε πήγα

Κρασί για μέθη το ποτό
Ματιές γλυκείες η αγάπη
Μετά  οι λέξεις σ αγαπώ
Στόλισαν το κρεβάτι

Εγώ εσύ σαν φυλακή
Στου ήχου τις αισθήσεις
Και η φαντασία να είναι εκεί
Τις άλλες να κερδίσεις

Ανάμεσα στους ουρανούς
Αστέρι εγώ για σένα
Στη γλώσσα θε μου να μ ακούς
Η αλήθεια μοιάζει ψέμα

Με φώναξαν τα χείλη σου
Με πόθο να τα αγγίξω
Προσκύνησα την ήβη σου
Γλυκά να της μιλήσω

Κρατήθηκα απ το στήθος σου
Μην πέσω στο βυθό σου
Στης θάλασσας σου κύμα σου
Και κάθε τι δικό σου

Μετρώντας αναστεναγμούς
Στης ηδονής το πάθος
Τον έρωτα σαν τους θεούς
Στο ποιο γλυκό μας λάθος

Αντίκρισα το σώμα σου
Στα μάτια τα κλειστά μου
Και βρέθηκες στο δώμα μου
Σταμάτησε η καρδιά μου

 Το στόμα σου ξεστόμισε
Πρωτόγνωρα τις λέξεις
Σε θέλω μ είπες πάρε με
Όπως εσύ διαλέξεις

Κι εγώ πιστός σου ακόλουθος
Μπήκα στον πειρασμό σου
Ταξίδεψα στο σώμα σου
Και μ έκανες δικό σου

Κι όταν  τον πόθο άγγιξες
Στα χέρια σου στην άκρη
Το όνομα μου φώναξες
Μες του έρωτα το δάκρυ

Όταν το σώμα σκόρπισε 
Στης ηδονής  τη λόγχη
Τα δυο σου χέρια ένοιωσα
Σαν πάθους λάγνοι βρόγχοι

Μ ακούμπησαν μ ανέβασαν
Στον έβδομο ουρανό σου
Τον πόθο μου κλειδώσανε
Για πάντα στο βυθό σου

Στην κάθε ίνα μας  εκεί
Που τρέμει στα κορμιά μας
Της συνουσίας μας πηγή
Δρόσισε τα όνειρα μας

Μυρίζω ακόμα τη στιγμή
που άνοιξε ο ανθός σου
και σκόρπισε σ όλη τη γη
τ' άρωμα το δικό σου

Αγγίζω πάντα  τη ζεστή
φωτιά που έχεις ανάψει
με μια σου λέξη είναι εκεί
έτοιμη να με κάψει

Ακούω πάντα τις στιγμές
που ο έρωτας μιλούσε
μέσα απ' τα χείλη να μου λες
όσα η ψυχή ζητούσε

Ψυχή μου ανάσα ομορφιά
ζωή γλυκιά μου αγάπη
καρδιά μου έρωτα  αγκαλιά
ως της ζωής την άκρη

Σε θέλω πια σαν ουρανό
της νύχτας το φεγγάρι
σε θέλω πια να σ αγαπώ
και τ' όνειρο ας με πάρει

Τον έρωτα  μου χάρισες
πάλι κι αυτό το βράδυ

***
 

23 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου