Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Εμείς

 
Εμείς
***

Πως άνθισαν τα λόγια σου απόψε
Να ξέρεις
Στη γη της καρδιάς μου
Πώς

Πως  πνίγηκε στα χείλη μου ο λυγμός
Χρυσής βροχής απ' το περίσσευμα ψυχής
Που έτρεξε για να προφτάσει
Να ποτίσει κάθε  ανθό σου
Από  το χέρι το δικό σου

Πως βγήκε ξαφνικά χρυσό φεγγάρι
Αυτό το βράδυ

Πως λες τ αστέρια τρέχανε
στης πένας σου τα χέρια
και γράφανε στον ουρανό
Λευκό κι αγνό το σ αγαπώ
Μικρά μου περιστέρια

Μην κλαις εσύ
Τα μάτια σου δεν πρέπει
Μη μου λυπάσαι
Η αγάπη όλα αυτά τα επιτρέπει
Μα εμείς
Αντέχουμε  για σκέψου
Κάτι έχουμε
Σκέψου  και κείνον που δεν έχει

Εμείς
γλυκιά που ακούγεται η λέξη
άσε με  να ονειρευτώ
μέχρι να φέξει!!

Έλα ζωή μου
εδώ σε μένα  στο κορμί μου
Στης αγκαλιάς μου το λιμάνι
να με κεράσεις τη ζωή μου

Έλα  καρδιά μου
να κόψεις το φιλί μου
κόκκινο  εκεί σαν το κρασί
μπρούσκο για να μεθύσω
να ταξιδέψω τη στιγμή
τα μάτια μου να κλείσω
στης καληνύχτας σου το φως
τα όνειρα ν αφήσω

Τρέχει ο πόνος να κρυφτεί
ξανά μες τις καρδιές μας
κάθε που έρχεται πρωί
στις μέρες τις δικές μας

Μα είναι η αγάπη μας διπλή
τα πάντα θα τ αντέξει
μαζί θα πάμε σε ουρανούς
στον ένα κι άλλους έξη

Μαζί νεκρός θα είναι ο νους
Θα 'ρθει η καρδιά  να πλέξει
με σ αγαπώ τη λογική
και κόκκινα  τριαντάφυλλα

που απ' τη ζωή θα κλέψει!!!

***
26/10/12
***
Ποίηση :Γιαννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου