Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Το πιο όμορφο μου ποίημα.

Το πιο όμορφο μου ποίημα. 
***
Αν άγγιζα για μια φορά
τα χείλη σου καλή μου  
και όπως ο ήλιος θα 'βγαινε
φώτιζες την ψυχή μου


Αν άνοιγα για μια φορά
τα μάτια μου χαμένος
μες της ματιάς σου τ' όμορφο
του έρωτα το κύμα 


Με των χειλιών σου τα φιλιά
θα 'κανε η μέρα ρίμα 
και θα 'γραφε στα   σίγουρα
το πιο όμορφο μου ποίημα

Αν ήσουνα μια φορά εδώ
το σ αγαπώ να στρώσεις
Να κάνεις στρώμα στην ψυχή
τη θέρμη της να νοιώσεις 


Αν μύριζε το πρωινό
άρωμα απ' τα άρωμα σου
Στο στόμα μου η γεύση μου
έμοιαζε στη δικιά σου


Αν σκέπασμα μου στο κορμί
είχα τη ζεστασιά σου  
θα 'ταν  η μέρα μου στροφή
στο ποίημα της καρδιάς σου  

Αν έσκυβες αγάπη μου
γλυκά να με σκεπάσεις 
με της ψυχής σου τα φτερά
στ αστέρια να με φτάσεις 


Αν στο κορμί μου έσταζες
δροσιά απ' τη δροσιά σου 

Αν μου 'λεγες ψιθυριστά 
θέλω να με δικιά σου


 Δε θα ξυπνούσα απ' τ' όνειρο
ποτέ να το θυμάσαι
Αιώνια θα κοιμόμουνα
μέσα στην αγκαλιά σου

Αν έκανες τον έρωτα
παιγνίδι για τους δυο μας
Αν την αγάπη είχαμε 
για πάντα φως δικό μας 


Αν θα κοιμόμουν δίπλα σου
μες την  αναπνοή σου 

Αν  μ είχες για προσκέφαλο
στον ύπνο της ζωής σου


Τ' όνειρο θα σου χάριζα
να είναι πάντα δικό σου
ο άνθρωπος μου να είσαι εσύ
κι εγώ να είμαι ο δικός σου

***
7 Σεπ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου