Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Ταξίδια της ψυχής

Ταξίδια της ψυχής.
***

Σ αγαπώ
Πώς να στο πω δεν ξέρω
Σε κοιτώ
να είσαι εδώ σε θέλω
Περνούν  στα ματιά μου οι στιγμές
Στα χείλη μου
γλυκό φιλί
Ακούμπησε ο νοτιάς
μαζί με τη σταγόνα απ' τη βροχή

Με κοιτάς
Μου μιλάς
Το ξέρω
Πως χάνεσαι στου ορίζοντα την άκρη
Πετάς  να 'ρθείς
Θες να μου πεις ...ότι κι εγώ
Μες τη βροχή
στην αγκαλιά μου σε κρατώ
Μες την ψυχή μου ψιθυρίζεις σ αγαπώ

Μη μιλάς
Κλείσε τα μάτια σου
Έλα ψυχή μου δες με
Μες τις σταγόνες της βροχής
Καυτό το δάκρυ της στιγμής
Στο πρόσωπο μου
Χαράζει δρόμο
Πάει στα χείλη μου
Σε ψίθυρο να πει
Γλυκό του έρωτα μου δώρο
Στα χείλη μου στ απόκρυφα
Έλα ψυχή μου να κρυφτείς

Βλέπω ..
Εικόνες της ζωής
Από της μέρας σου το χρόνο
Βλέπω τα χείλη της ψυχής
Πως πάλεψαν τον πόνο
Χαμογελώ
Θαρρώ με κοίταξες γλυκά
Μου μίλησες ψιθυριστά
Εκεί στα πέταλα των ρόδων
Της καρδιάς
Εκεί μ έχεις κρυμμένο
Και κάθε που είναι να φανείς
Με την αγκάλη μου ανοιχτή
Σε περιμένω

Σε ζητώ
Μέσα σε λέξεις μουσικής
Μες σε ταξίδια της ψυχής
Που μου 'χεις χαρισμένα
Μη μου δακρύζεις ματιά μου 
Το ξέρω πώς σου λείπω
Της έλλειψης μας η σιωπή
Μου μίλησε κι εμένα
Μη μου δακρύζεις μάτια μου

Κι εγώ
Όλα  τα ναι μου της ζωής
Σου τα 'χω χαρισμένα
Του κόσμου όλου τα φιλιά
Σου τα 'χω φυλαγμένα

***
25 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου