Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Γεύση Παραδείσου

Γεύση Παραδείσου 
***
Κλεισμένοι  οι δυο εκεί  και κλέβω το φιλί σου
Η πόρτα ανοιχτή αυτή του παραδείσου
Εσύ να περπατάς  σαν φως μες την αφή μου
Ν ανθίζεις να γελάς να καις την ύπαρξη μου

Στρωμένη συννεφιά  λευκή και στολισμένη
Στην κλίνη μας φωτιά  του πόθου περιμένει
Τριγύρω σαν καπνός σαν όνειρο το πάθος
Του ήλιου πυρετός στου έρωτα το λάθος

Αγγελική ψυχή  μου φόρεσε τα φτερά σου
Ηδονική μορφή μου να πάμε στη χαρά σου
Ψηλά στον ουρανό ν ανέβουμε κι απόψε
Γυμνοί πάλι σαν φως το φόβο σου έλα κόψε

Στην λίμνη σ αγαπώ να γράψουνε τα χέρια
Πιο πέρα απ' το θεό στου ήλιου τα λημέρια
Εκεί στου παραδείσου στ' αθάνατο νερό
Εκείνο που ποτίζει  με χρόνο τον καιρό

Μέσα του να πλυθούμε μέσα στην αγκαλιά σου
Τη νιοτη να γευτούμε με τα γλυκά φιλιά σου
Μονάχοι δυο για πάντα παιγνίδια ερωτευμένοι
Ο ήχος της ψυχής μας αιώνια να μένει

Να τρέχουμε λουσμένοι από τον ήλιο αχτίδες
Αστέρια στα μαλλιά μας μικρές δροσοσταλίδες
Οσμής μας ευωδία  ντυμένοι  έρωτα μου
Άνοιξης συνουσία  δικιά σου και δικιά μου

Μακριά στη θάλασσα μας εκείνη που θυμάσαι
Τα κύματα κοντά μας να κάνεις πως κοιμάσαι
Κι εγώ νερό σταγόνες στα χείλη σου κρασί μου
Με του νοτιά το χάδι να ντύνω τη ζωή μου

Τα μάτια σου ν ανοίγεις ο ήλιος ν ανατέλλει
Τα πάντα να φωτίζεις κι ας είναι μεσημέρι
Με το δικό σου χρώμα της γης αγαπημένο
Χάλκινο ρόδων σώμα  έρωτα ποτισμένο

Τα βράδια με τ' αστέρια θα 'ρχεται το φεγγάρι
Παραμυθιού τον κόσμο μαζί του να μας πάρει
Θα λέει τα πόσα είδε στα χρόνια των καιρών του
Για έρωτες για αγάπες των φίλων των δικών του

Μετά θα μας αφήσει αχτίδες του για φως μας
Τα μάτια του θα κλείσει θε μου ζωή μας δωσ' μας
Θα πέσεις αγκαλιά μου εγώ μες τη δική σου
Για να γενώ   δικός σου για να γενείς   δική μου

Γυμνή σαν το χρυσάφι  αγάπη  σκέπασμα σου
Σαν γύρεις στο πλευρό σου θα γείρω εκεί σιμά σου
Το χέρι μου να πάρεις  σκέπασμα στην καρδιά σου
Στου στήθους σου τα μέρη μέσα στην αγκαλιά σου

Ντυμένος τη χαρά σου ντυμένη την ψυχή μου
Θα μπω στην  αγκαλιά σου θα κοιμηθείς  μαζί μου
Χαμόγελο ευτυχίας οι άγγελοι θα γράψουν
Κι απόψε όνειρο μου στα χείλη μας θ ανάψουν
***
30 Σεπ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου