Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Έρωτα σημάδια

Έρωτα σημάδια
***

Οι άκρες των δακτύλων μου στου μεταξιού το δρόμο
Από του στήθους την κορφή σιγά σιγά στον ώμο
Σταμάτημα μου στο λαιμό τα χείλη σου ν αγγίξουν
Κι απ' τα χρυσά σου τα μαλλιά το χάδι να γνωρίσουν

Γράψανε  εκεί στο σώμα σου τις λέξεις μου με πόθο
Κυλήσανε στη μέση σου το πάθος σου να νιώθω
Στης θάλασσας το κύμα σου τα χείλη μου πλυθήκαν
Μες την αρμύρα σου θαρρώ για άλλη μια χαθήκαν

Χάδι φιλί φιλιά και χάδια  γίνανε του έρωτα σημάδια

Φτάσανε εκεί κι ανοίξανε τις πόρτες τ' ουρανού
Εγώ κι εσύ οι δυο μαζί κινήσαμε για αλλού
Πόσο στ' αλήθεια  ομορφιά κρύβεις στον έρωτα σου
Μου μοιάζει τριαντάφυλλο σαν είμαι εκεί σιμά σου

Σαν παίρνω από το μέλι του τα χείλη σαν του δίνω
Σαν κόβεται η ανάσα σου απ το κρασί του πίνω
Οι άκρες των δακτύλων μου σαν ψάχνουνε λιμάνι
Από το στήθος σου κυλούν στης νιότης τ' ακρογιάλι

Κάθε κομμάτι σου θα δω κι απόψε θα φιλήσω
Σε κάθε κύτταρο μικρό την ηδονή θ αφήσω
Κι εσύ με τα δυο χέρια σου το χάδι θα μου δίνεις
Σφραγίδα με τα χείλια σου στο σώμα μου θ αφήνεις

Ξυπνήσανε οι αισθήσεις μας σταμάτα κοίταξε με
Πάνω μου έλα μάτια μου έλα κι αγκάλιασε με
Εσύ κι εγώ εγώ κι εσύ οι δυο που γίνανε ένα
Σαν ενωθήκαν οι ψυχές στου πάθους μας το τέρμα

Κλείνω τα μάτια σκέφτομαι τα ολόγυμνο σου σώμα
Να μ ακουμπά σαν άνεμος να με γεμίζει χρώμα
Αίσθησης λάγνας της αφής της σάρκας που διψάει
Που χάνετε στα χέρια μου που έρωτα ζητάει

Κι όταν εκεί στο σώμα σου μέσα σου θα με πάρεις
Όταν καρδιά μου στ ουρανού  το κάδρο θα με βάλεις
Όταν θα φτάσουμε μαζί ανάμεσα στ αστέρια
Και με ποτίσουν ηδονή τα δυο ζεστά σου χέρια

Σαν βγει απ τα χείλη σου κραυγή στη γλώσσα της αγάπης
Και αποκάμεις  δίπλα μου τριαντάφυλλο μου θα 'χεις
Στην όψη σου το έρωτα  γλυκά ζωγραφισμένο
Της συνουσίας πορφυρό στο σώμα σου αφημένο

Θα μοιάζεις άγγελος θαρρείς η ομορφιά του κόσμου 
Γλυκιά εικόνα της ζωής που θα κοιμάται εμπρός μου

***
16 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου