Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Εκεί στην άκρη της ζωής

Εκεί στην άκρη της ζωής
***
Ακούς ?
Ακούς τις φωνές
Αναμνήσεις ...γέννιουνται
Σκέψεις χάνονται στο χρόνο
Χθες ..αύριο ...σήμερα
Πιο να διαλέξω ?
Κανένα  θα κτίσω
Ένα όνειρο μαζί σου
Πάνω σε λόφους και σύννεφα
Πάνω σε ποτάμια
Και θάλασσες
Με τα φτερά των αετών 
Θ ανεβούμε ψηλά θα 'ρθείς ?

Απλώνω το χέρι μου στου ποταμού
Το νερό
Στα δάχτυλα μου τη δροσιά του θα πλέξω
της μέρας που έρχεται τη φωτιά ν αντέξω

Με του νερού τη διαύγεια
Θα δω τα λάθη μου
Θα μετανοήσω με το δάκρυ μου
Θα ζητήσω συγνώμη
Μ ένα φιλί στα χείλη
Θα τη δεχτείς ?

Χάνομαι  στων ματιών σου τον ορίζοντα
Σηκώνω τα χέρια ν αγγίξω των ουρανό
Αστέρια να φτάσω
Ένα το πιο όμορφο να πιάσω
Να στο χαρίσω
Τα μαλλιά σου να στολίσω


Ήθελα να ερχόσουν απόψε
Να τρέξουμε μαζί
Στην άλλη τη στροφή
Σ αυτή που βγάζει στη ζωή
Ήθελα να σ αγκάλιαζα
Τα άρωμα σου στην μνήμη μου να κράταγα
Τη γεύση απ τα χείλη σου
απ' το φιλί σου
 ήθελα να μπορούσα  να ζήσω
 στη ζωή σου

Ακούς ?
ακούς την καρδιά μου
αγάπη γεννιέται
έρωτας για σένα
μια ματιά σου  ένα χάδι σου
στα χείλη ένα φιλί σου
τι να διαλέξω ?

όλα
 σ ένα όνειρο μαζί σου
θα ταξιδέψω
θα 'ρθείς ?

ψηλά θα πάμε
μη φοβηθείς
θα μου κρατάς το χέρι

Εκεί στην άκρη της ζωής !!!

 Θα 'ρθείς ?

***
23 Μάι 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου