Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Είναι η αγάπη άνεμος

Είναι η αγάπη άνεμος
***

Στα χέρια μου Καρδιά μου
 έλα κι απόψε

Έλα ζωή μου άγγιξε
Τις νότες του ερωτά μου
Γράψε τραγούδι αναπνοής
Στους χτύπους της καρδιάς μου

Γαλήνεψε το φόβο σου
το χρόνο σου προσπέρνα
βάλε φωτιά στο πάθος σου
την ηδονή σου κέρνα

Αφέσου στην αγάπη μου
κι εγώ θα σ έχω φως μου
αναπνοή μου για να ζω
θα είσαι ο άνθρωπος μου

Χείλη μου ροδοστόλιστα
Στα χείλη μου έλα πάρε
Απ' της ψυχής μου το κρασί
και στην ψυχή σου βάλε

Κι αν θα μεθύσεις μην ντραπείς
Έλα στην αγκαλιά μου
ακούμπησε το πάθος μου
και σβήσε τη φωτιά μου

Θωρώ στο σώμα σου ομορφιά
αγγέλου να μου γνέφει
του στήθους σου την προσμονή
ιδρώτας σου να τρέχει

Κι εγώ στο κύμα σου γλυκά
θε να πνιγώ μπροστά σου
στης Αφροδίτης τ' ανοιχτά
στη λάγνα θάλασσα σου

Και οι πέντε οι  αισθήσεις μου
στα κύματα σου πάνω
ταξίδι κάνουν στη ζωή
τη λογική μου χάνω

Αχτίδες ηλίου τα μαλλιά
με θέρμη με  σκεπάζουν
χάδι χρυσό στο σώμα μου
μου λένε μου φωνάζουν

Πως είναι η αγάπη άνεμος
ο έρωτας ταξίδι
του παραδείσου μισεμός
και της ψυχής στολίδι

***
 Παρασκευή 10/2/2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου