Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Νοιώσε το φιλί

Νοιώσε το φιλί
***

Άκου την φωνή
τραγούδι μέσα
στη σιωπή
σε κάθε ήχο της ζωής
δυο λόγια θέλει
 να σου πει

Πόσο σ αγαπώ
Μη με ρωτήσεις
Ρώτα με αν θες
Μέσα στις μέρες
στις τόσες άδειες
μου στιγμές
Πόσο μου λείπεις

Θέλω να σε δω
Να μου μιλήσεις
Μάτια μου γλυκά
τις χίλιες λέξεις
να μου πεις
χαμόγελο ακριβό
να μου χαρίσεις

Θέλω να μου πεις
κάθε σου σκέψη
κάθε στ αλήθεια
λογισμό σου

Να 'χω μια πόρτα
για να μπω
μες το μυαλό σου

Να δω που κρύβεις
τα κλειδιά
για να σ ανοίξω την καρδιά

Να τη γεμίσω με ζωή
από το αίμα μου
πνοή για να της δώσω
Δύο του έρωτα φτερά
να της καρφώσω

Να ταξιδέψουμε μαζί
σε άλλους κόσμους
Να είμαστε μόνο
 εγώ κι εσύ
μακριά από πρέπει
και ανθρώπους

Κοίτα σε κοιτώ
μες του καθρέφτη σου
τα μέρη
Κοίτα σου κρατώ εκεί που
βρίσκεσαι το χέρι
Νοιώσε το φιλί
πάνω στα χείλη σου
ζωή μου
Θέλω να σου πω
Πως  σ αγαπώ
σαν τη ζωή μου

Θέλω να σε δω

Με δάκρυ τάμα στο θεό
απόψε τον παρακαλώ 
Πόσο θα ήθελα ψυχή μου
μέσα στο χρόνο στον καιρό
πάντα να ήσουνα δική μου

***
6 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου