Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Ψυχή μου !!!

Ψυχή μου !!!
***

Αφιερωμένο σε σενα Αναπνοή μου !!!!

Ανέτειλες  στου ηλίου μου
τους δρόμους
Ξημέρωσες αγάπης
 νέους νόμους
Στις νύχτες έφερες
το φως σου στο φεγγάρι
Και μου στολίζεις μ άστρα
Τον ουρανό μου κάθε βράδυ

Δεν έχω υποσχέσεις
Για ταξίδια
Σε χώρες ξωτικές δεν έχω θε μου
Μονάχα τούτο θα σου πω
Πάνω στα σύννεφα μαζί σου
Αν θέλεις πέ μου
Μαζί σου  αιώνια να ζήσω
Σ αγαπώ

Δεν έχω να σου στείλω
Χρυσό και ασήμι
Δεν έχω φωτεινά παλάτια
Μονάχα κοίτα με στα μάτια
Και δες
Της ψυχής μου τα κομμάτια
Έτσι μ αγάπη στολισμένα
Είναι για σένα

Δεν έχω φως μου
Να σου δώσω στη χούφτα σου
Πολλά
Δεν έχω ανθρώπινα στολίδια
Μα άκου εκεί στο στήθος την καρδιά
Κάθε της χτύπος σου μιλάει
Κάθε στιγμή  μου σου φωνάζει
Ψυχή μου

Σ έχω στην καρδιά !!

Το Σ αγαπώ στη δύναμη υψωμένο
του σε λατρεύω χωρά όλο το σύμπαν
Εκεί κλείνω την αγάπη μου για σένα
και δε χωράει άλλος κανείς !!!

Μοίρα μου και Πεπρωμένο μου !!

***
2 Δεκ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου