Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Μην τολμήσει

Μην τολμήσει 
***
Μίλα μου
Γλυκιά μ αγάπη
Μη πονάς
Στα δυο σου μάτια
μόνο δάκρυ της χαράς
Κι εγώ
Όλου του κόσμου
τα χαμογέλα για σένα
Όλα του κόσμου τα χρυσά
θα στα 'χω φυλαγμένα

Δες εκεί ψηλά
Του παραδείσου γη
Την έχουν άγγελοι για μας
Δες
Εκεί εγώ κι εσύ
σ' ένα ταξίδι της χαράς
Εγώ κι εσύ εμείς
κι εσύ να μου γελάς
Τι άλλο θε μου
να ζητήσω από σένα 
τι άλλο θε μου
Να ζητήσω πια για μας

Κάθε που οι ώρες
θα γυρνάνε το γρανάζι
Κάθε που οι μέρες
θα κυλάνε το ποτάμι
Κάθε που οι μήνες
τη ζωή μας θα αγοράζουν
Εγώ θα είμαι εκεί
να πολεμώ τις μοίρες
Να σου λέω σ αγαπάω
Ώστε τα χρόνια και οι στιγμές μας
Να είναι φως
Να μην πονάς να μην πονάω !!

Άκου
Μιλάει ο ήλιος
το πρωί σου ψιθυρίζει
Μήνυμα φως μου
η αγάπη θα σου στείλει
Με ξωτικά νεράιδες 
με πουλιά κι αστέρια
Όλοι μαζί
θα σου 'χουν φέρει
Και λίγο
απ' την αγάπη μου στα χέρια

Βροχές και χιόνια
κρύα και χειμώνες
Θα σε χαϊδεύουν
τριαντάφυλλα ανεμώνες
Φωτιά θ' ανάψω
στην ψυχή μου μην κρυώνεις
Χαμόγελο μου
κι αν σου λείπω μη βουρκώνεις

Μικρές γραμμές
στα χέρια μας οι μοίρες
Να δεις θα γράψουν
να χαλάσουνε τον κόσμο
Να 'ρθουν τα πάνω κάτω
αυτούς τους μήνες
Να γίνει ο κόσμος μας
τριαντάφυλλο και δυόσμο
Θα γράψουν πόσο
η αγάπη μας θα ζήσει
Πόσο  τα δύσκολα
το εμείς μας θα νικήσει

Ποτέ καρδιά μου πια ποτέ
κανείς να σε λυπήσει

Μην τολμήσει !!

Ποτέ κανείς πια
την καρδιά σου μη ραγίσει  
Θα είμαι εγώ εκεί
Πια στα δυο μάτια σου
ο πόνος μην κυλήσει

Ζωής μου στόλισμα
της προσευχής μου λύση

***
21 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου