Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Άδεια μου χέρια

Άδεια μου χέρια
***
Κοιτάζω τα άδεια χέρια μου
Θαρρώ πώς θα σε δω
Θαρρω
πως κράτησα στα χέρια μου
 ξανά τον ουρανό


Δεν είσαι εδώ
Γραμμές ζωής μου μίλησαν
Και η τύχη έφερε να δω
Στ αλήθεια πόσο σ αγαπώ

Φιλώ των δακτύλων μου
τ αρώματα
που αφήσανε τα χέρια σου
Κι αγγίζω
εκεί που έσταξε το δάκρυ σου

Κοιτώ ξανά σε ψάχνω εκεί
μες της παλάμης τις ρωγμές
Να δω τι μου 'γραφε η ζωή
και σ έχασα πάλι  στο χθες

Καρδιά μου  σ έχω στην καρδιά
Μην κλαις

Κοιτάζω στον καθρέφτη μου
Στα μάτια μου βαθιά
Θαρρώ πως κάπου θα σε δω
Αφού στ αλήθεια σ αγαπώ
Και στην ψυχή μου κράτησα
Την όψη σου να με κοιτά
 Μικρή μου  αγγέλου ζωγραφιά

Στο δάκρυ μου σ αντίκρισα
Καθρέφτισμα αγάπης
Σ άφησα κι έτρεξες εκεί
Στα χείλη μου σαν τη βροχή
Γλυκό φιλί σου γεύτηκα
Αγάπης κέντημα εσύ
Για πάντα σ ερωτεύτηκα

Μάτια μου θάλασσες
Πάρε από μένα την καρδιά
Χέρια μου ζεστασιά μου
Έλα για λίγο εδώ ξανά
Μίλα μου δωσ' μου δυο φιλιά
Καρδιά μου  σ έχω στην καρδιά
Μην κλαις

Κρύψου στην αγκαλιά μου
***
3 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου