Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Ρίξε μου θε μου μια βροχή

Ρίξε μου θε μου μια βροχή 
***
Εκεί ψηλά στον ουρανό
Μακριά απ' ανθρώπων χέρια
εσύ που αγάπη έπλασες
ανάμεσα στα αστέρια

Χτίσε ένα κόσμο μια στιγμή
να 'ρθει να μ ανταμώσει
να μου χαϊδέψει την ψυχή
αγάπη  να μου δώσει

Κόψε κομμάτια μου χαράς
και χτίσε τον καιρό της
και δώσε εμένα ότι πονά
σε κάθε τι δικό της

Και σαν κυλούν οι μέρες της
στο φως σου στην αγάπη
μου φτάνει αυτή που θα γελά
μες της χαράς το δάκρυ

Ρίξε μου θε μου μια βροχή
Να μ ακουμπήσει να βραχώ
 Απ' την δικιά της την αφή
το χάδι της να αισθανθώ

Κι εκεί στα χείλη μου σαν μπει
η γεύση απ' το φιλί της
το πάθος μου να αισθανθεί
να μπαίνει στην ψυχή της

Και σαν κυλήσουν καταγής
Οι αισθήσεις μας ποτάμι
εκεί στους δρόμους της ζωής 
στου έρωτα λιμάνι 

να ξεδιψάσουμε μαζί
καρδιά μας σώμα και ψυχή
για μια στιγμή μου φτάνει

***
25 Φεβ 2012***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου