Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Απλά να σ αγαπώ

Απλά να σ αγαπώ
***
Στην εκπνοή σου εισπνέω
στην εκπνοή μου εσύ
Η ανάσα της ζωής μας
θαρρείς μισή ,μισή

Στα χείλη μας η γεύση
ζωής  γλυκό κρασί
Δυο εγώ και δύο εσύ
Η πρόσθεση!!!
Που έβαψε αγάπη τη ζωή

Οι δυο πάντα μαζί

Ξυπνάς και ανατέλλω
γελάς και ξαποσταίνω
Μιλάς και ζω εγώ
πονάς κι εγώ πεθαίνω

Κοιμάσαι σε προσέχω
σαν μάνα το παιδί

Τρομάζεις και σωπαίνω
μου κόβετε η ψυχή
Σε χάνω κι αρρωσταίνω
την πρώτη τη στιγμή

Κρυώνεις  και ριγώ
δακρύζεις κι εγώ κλαίω
Λυπάσαι  συννεφιάζω
στενάζεις  σ αγαπώ

Αισθάνεσαι φωτιά μου
σκιρτάς εγώ μαζί
Μαζί κι απ' το ποτήρι
του έρωτα κρασί

Ανοίγεις τα φτερά σου
να πας στον ουρανό
κι εγώ εκεί κοντά σου
το χέρι σου κρατώ


Νυχτώνει ανάβω φως σου
ψυχής μου δυνατό
Κι εσύ κρατάς φεγγάρι
να βλέπω πάντα εγώ

Σου λείπω είμαι μισός
μου λείπεις ψάχνεις φως
Και στη χαρά σου Θε μου
Αισθάνομαι θεός

Κι απόψε που μου λείπεις
Μιλώ με το θεό μου
Για σένα πάλι λέω
Θερμοπαρακαλώ

Δε θέλω  κάτι άλλο
Αδύνατο μεγάλο
Να είσαι καλά να ξέρω
Αυτό μονάχα αυτό

Να είσαι καλά  Να ξέρω
Απλά  να σ αγαπώ !!

***
22 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου