Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Πες της θεέ μου μην αργείς

Πες της θεέ μου μην αργείς 
***
Θε μου τα χείλη μου άνοιξα
Το δάκρυ των ματιών μου
Να σου ζητήσω ..μια στιγμή
Να μου προσέχεις τη ζωή
Κόρη των οφθαλμών μου

Κοίτα προς την αγάπη μου
Το άνθος της καρδιάς μου
Και δώσε της ότι ποθεί
Αγάπη όνειρα ζωή
Δως της απ' τα δικά μου

Πάνε και ντύσε την χαρά
Στόλισε τη ψυχή της
Δως της φτερά για να πετά
Και κράτα με μαζί της

Θε μου  στα χέρια  δώσε της
Τα χέρια μου για λίγο
Να αισθανθεί το σ αγαπώ
Στα χείλη μου που πνίγω

Κι αν μου κυλά στα μάτια μου
Η ψυχή μου δακρυσμένη
Είναι που θε μου δεν μπορώ
Στα μάτια της άλλο να δω
Το δάκρυ της να μένει

Δεμένα χέρια  έχω εγώ
Μα η καρδιά πετάει
Θέλει στα μάτια της
μπροστά
Απόψε για να πάει
Πες της θεέ μου μην αργείς
Πόσο την αγαπάει
***  
8 Αύγ 2011

***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου