Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

*°•♥•°Καλημέρα σε λατρεύω *°•♥•°

*°•♥•°Καλημέρα σε λατρεύω *°•♥•° 
***
Γέλασε η μέρα
Στ ουρανού τα χείλη
Μες το πρόσωπο σου
Στο γλυκό σου στόμα

Ήλιος η ματιά σου  χίλιες οι αχτίδες
Οι χρυσές ανάσες  σαν μικρές γραφίδες
Στ ουρανού τα μέρη γράφουν πρωινό
Μες τα δυο μου μάτια λένε σ αγαπώ

Γέλασε η ψυχή μου
Φως Αναπνοή μου
Έρωτα φωτιά μου
Χτύπε στην καρδιά μου

Άνοιξε όλη η πλάση τα λευκά φτερά της
Όλες οι εποχές της Άνοιξη η καρδιά της
Άνθισαν τα χρόνια και γεννήσαν μέρες
Ήλιος και φεγγάρι πια πέρασαν βέρες

Σκέφτηκα  αφή μου
Να 'ρθω να σ αγγίξω
Της καρδιάς μου λόγια
Να ομολογήσω

Ήθελα να μοιάζει  σαν παραδεισένια
Η γλυκιά σου μέρα  τόση είχα έγνοια
Έκανα παλέτα  χρώματα ψυχής μου
Κι έγραψα για σένα  λέξεις της ζωής μου

Πήρα μια αχτίδα
Μες τα δυο μου χέρια
Έκανα ένα σχήμα
Δική σου καρδιά

Πέταξα στ αστέρια  ως τον ουρανό σου
Κρέμασα την φως μου να την έχεις φως σου
Όταν θα κρυώνεις να είσαι στη σκιά της
Πάντα στην καρδιά σου να 'χεις την χροιά της

Σε κοιτώ  για δες με
Στέκω εκεί μπροστά σου
 Μ' όλες τις αισθήσεις
γίνομαι σκιά σου

Μες την αγκαλιά μου σου χαρίζω χάδι
στη γλυκιά ματιά σου σκουπίζω δάκρυ
Στην αναπνοή σου άρωμα ζωής σου
μες τα δυο σου χείλη Θεε μου το φιλί σου !!!

Ο γλυκός σου ήχος
φωνή της γαλήνης
πάθους μοιάζει μύθος
Άγγιγμα σαγήνης

Έγραψα ένα ποίημα  μέσα απ' την καρδιά μου
κράτησα  δυο λέξεις  δάκρυ  της χαράς μου
μια κοινή της ώρας  ναι μια ΚΑΛΗΜΕΡΑ
κι ένα σ ε ΛΑΤΡΕΥΩ  πάντα πέρα ως πέρα

***
Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012 10:07:31 πμ
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,,ΥΠΕΡΟΧΕ ΠΟΙΗΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΠΑ ..ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ,ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΣΟΥ ..ΜΑΓΕΥΕΙΣ ΟΛΛΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .ΕΥΓΕ ,,ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΙΗΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή