Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Σαν μια στιγμή

Σαν μια στιγμή
***

Απόψε όλες οι λέξεις
Όλα τα φωνήεντα  τα σύμφωνα
Τα χρώματα  τα σχήματα
Όλα όσα μια πένα μπορεί να γράψει
στο χαρτί
Όλα όσα η ψυχή ξεχείλισε απ' τη ζωή
Μοιάζουν ανούσια μικρά
Μοιάζουν ασπρόμαυρα   ανιαρά
Μοιάζουν να χάνονται

Απόψε θέλω να γράψω
 με τα χείλη μου
Το σ αγαπώ για σένα
 να ζωγραφίσω έρωτες
Στου στήθους την αρένα
Μάχη να δώσει η καρδιά
Στα μέρη της δικιάς σου
Πάνω στο σώμα σου
Να 'ρθω  κι εκεί να σου μιλήσω
Απ' του έρωτα τα σχήματα
Ζωή μου να σου δείξω

Απόψε θέλω να χαθώ
στην όμορφη ματιά σου
Σιμά τα χείλη μου
 να φέρω στα δικά σου
Να σου χαϊδέψει την ψυχή
θερμή η αναπνοή μου
ιδρώτα σου θε να αισθανθώ
να πέφτει στο κορμί μου
Απόψε πια να φανταστώ
μαζί σου  να γυρέψω
απ' τη ζωή τις ώρες μου
που μου χρωστά να κλέψω

Κι όταν η ανάσα σου σταθεί
για λίγο και μ αγγίξει
από τα χείλη μου κρασί
τον έρωτα ποτίσει
Κι όταν  κυλήσω απ' την καρδιά
 σταγόνα του έρωτα σου
Και φτάσω  εκεί στην όμορφη
τη λάγνα θάλασσα σου

Στο κύμα της σαν σαν θα βρεθώ
καράβι στ' ανοιχτά σου
Θα το ζητήσω από καρδιάς
τα μάτια μου να κλείσω
Την τελευταία μου πνοή
με σε να χρωματίσω
σαν μια στιγμή είναι η ζωή
σε σε θα την χαρίσω

***
22 Φεβ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου