Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Νοέμβρης Ψυχή μου

Νοέμβρης Ψυχή μου
***

Ντύθηκα εκείνο το παλτό
Το διάφανο  ψυχή μου
Που κλέβει ήλιο απ' το πρωί
Και δίνει στη  ζωή μου

Όμορφο σαν την Άνοιξη
Γλυκό σαν καλοκαίρι
Λάγνο σαν κόκκινο φιλί
Σαν το δικό σου χέρι

Έγραψα  χίλια σ αγαπώ
Στου ανέμου το ταξίδι
Για ν ανταμώσουν τη βροχή
Στου κόσμου το παιγνίδι

Μες τις σταγόνες τις βροχής
Τη γη για να ποτίσουν
Τα μεταξένια σου μαλλιά
Μ αγάπη να στολίσουν

Βραδιές κοντά σου στέκομαι
Μες της σιωπής τις ώρες
Να σε προσέχω από κακό
Μη φοβηθείς στις μπόρες

Ρίχνω  σχοινί για να πιαστώ
Λιμάνι ν ακουμπήσω
Στου έρωτα σου τον καημό
Γαλήνη για ν αφήσω

Ήσουν για χρόνια όνειρο
Γλυκό μου  απωθημένο
Της μοίρας είσαι έκπληξη
Που πάντα περιμένω

Σ αγάπησε ο έρωτας 
σε στόλισε η αγάπη
κι αν σ αγαπάω μη ρωτάς
διάβασε μες το δάκρυ

Ψάχνω στις ώρες μου να βρω
Γλυκιά μου αναπνοή μου
Κάθε αίσθηση σου για να μπω
Να βάψω   την ψυχή μου

Υπάρχεις μέσα στις στιγμές
Μες στα λεπτά στις ώρες
Έρχεσαι όπως κι όταν θες
Στου πάθους μου τις χώρες

Χύνεσαι μέσα μου ζωή
Κυκλοφορείς στο αίμα
Μου ζωγραφίζεις την ψυχή
Σκοτώνεις κάθε ψέμα

Ημέρες σκέψεις με νικούν
Κι οι χτύποι της καρδιάς μου
Μακριά σου αν είμαι  με πονούν
Ζητούν την αγκαλιά σου

Μετρώ τις ώρες για να 'ρθεις
Να γειάνεις την καρδιά μου
Να ζωντανέψεις  τ όνειρο
Γλυκιά παρηγοριά μου

Ότι και να 'ρθει μη θαρρείς
Πως τέλειωσε η αγάπη
Αν μ αγαπάς μη φοβηθείς
Μην τρέξεις άλλο δάκρυ

Υστέρα  θα 'χει ουρανό
Μόνο για μας τους δύο
Γεμάτο αστέρια σ αγαπώ
Νοέμβρης δίχως κρύο

Νοέμβρης Ψυχή μου !!

***
1 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου