Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Παντοτινό μας

Παντοτινό μας
***
Δάκρυσα όταν σε σκέφτηκα
Άφησα κάθε μου τίποτα
Έτρεξα για να σου γράψω
Όλα τα ανείπωτα 

Έρχεσαι μέσα στις νύχτες μου
Μέσα στης σκέψεις μου
Γλυκιές αλήθειες μου
Σαν φυλαχτό

Μάτια μου ζωή κι αγάπη μου
Πνοή και δάκρυ μου
Για σένα  έγραψα
Τώρα θα ζω

Πάνω στα σύννεφα  σε μια γωνιά
Εκεί στα σύνορα
Απ' την ψυχή μου
Ως την καρδιά

Καίγομαι κάθε μου σήμερα
Όταν δε σ' έχω
Έστω για λίγο
Να σε προσέχω

Ξάπλωσες  στη θλίψη μάτια μου
Χαμόγελο  έσβησες
Και ήρθε η νύχτα
Μες τα μάτια μου

Όμως δες,  με όλα τα μάτια σου
Ψυχής και σώματος
Τι θα σου γράψω
Τι θα σου τάξω

Όσα και να 'ρθουνε  βροχής σημάδια
Έρημα βράδια
Σιωπές και πόνος
Καημού σημάδια

Θα σου 'χω έτοιμο εκεί στα μέρη μας
Εκεί γραμμένο
Μελάνι αίμα μου
Καρδιάς βγαλμένο

Το όμορφο ποίημα το πιο μεγάλο μας
Ζωής απόφθεγμα
Το σ αγαπώ μας 
Μες την αγάπη μας
Καλά κλεισμένο 
Μέσα στο δάκρυ μας
Καλά πλυμένο

Παντοτινό μας

***
Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012 11:16:44 μμ
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου