Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Μου χαμογέλασες

Μου χαμογέλασες
***

Ένα χαμόγελο
 γλυκός μου θησαυρός
Κόκκινο τριαντάφυλλο
 στο φόντο της ψυχής σου
Ευωδίασε τη μορφή σου

Μειδίαμα στα χείλη σου
παρέσυρε της καρδιάς ο χτύπος
Ήχος ζωής μειδίαμα ψυχής

Πόσα θαύματα κάνει η αγάπη !!!!

Μου χαμογέλασες

Το πιο ακριβό σου δώρο!!
Το πιο ακριβό μου δάκρυ !!!

Ρωγμή στα θεμέλια της μοναξιάς
Η δόνησή σου
Το φως περίσσιο στο τζάμι της ματιάς
Η χαρά ζωγράφισε κοιτώντας σε στα μάτια  
Σου χαμογέλασε
Τι όμορφος που είναι ο κόσμος
Μύρισε άνοιξη το χιόνι
Χόρτασε η ψυχή τη στιγμή

Στη ρωγμή των χειλιών σου
Άνθισε ο έρωτας  την πορφύρα

Ένα χαμόγελο σου 
Σήμερα πόση αγάπη πήρα !!!

Χαμόγελο δικό σου !!!!

Άνοιξε η πύλη
Λαθραία με πέρασες 
Δίχως κουπί η βάρκα σου
Πανί σου η ελπίδα με ταξίδεψες
Μέτρησε ο χρόνος την απόσταση
Ένα φιλί σου η ζωή
Ένα σου χάδι η στιγμή
Και το κορμί σου αέναη πηγή

Και ήθελα τόσο να ζήσω !!!!
Να προλάβω
Να σ αγαπήσω

Συχώραμε  παραληρώ
Συχώραμε σ αγαπώ

Άνοιξε η πύλη πάμε ?
Χαμογέλα μου

Χωράμε ..

Σφίξε με !!!

***
1 Φεβ 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου