Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Μόνο εσύ

Μόνο εσύ
***
Πoια μουσική
μπορεί στ' αλήθεια
Ποιος ήχος
πιάνου γλυκός
Ποια νότα βιολιού
πια κιθάρα
Να φτάσει

Εκεί που η
δικιά σου φωνή
Ο ψίθυρος σου
η αναπνοή
Ο χτύπος
της καρδιάς σου
Τη μουσική
της ζωής μου
Γεννά

Εκεί που
οι αισθήσεις
το σώμα,
η αγάπη μιλά

Ποιο φως πιο αστέρι
Ποιος ήλιος του κόσμου
Μπορεί να σταθεί
Μπροστά μου να κρύψει
τη λάμψη στα μάτια
Αυτή που μου δίνεις εσύ
Αυτή που τις νύχτες
μου κάνει πρωί

Ποιο στόμα μπορεί στο φιλί
Ποια χείλη να δώσουν
Τη γεύση από σένα
Στο στόμα σε μένα
Αυτή που μοιάζει
αγγέλων τροφή
Που φτάνει τις λέξεις
ν' αντέχει να κάνει ζωή

Που θε μου μπορεί
Κι αν είναι μακριά
Φωτιά μου ν ανάψει
σε μια στιγμή

Ποιο άνθος του κόσμου
Ποιο ρόδο στ αλήθεια
Μπορεί να μου φέρει
Ανάσα στα στήθια
Αυτή που ευωδιάζει ς
Εσύ
Αυτή που
σαν άνοιξη μοιάζει
Στο στήθος σου πάνω
Σαν σβήνω
Φιλί του έρωτα μου
σαν δίνω
Και χάνομαι μες
τη δικιά σου πνοή

Ποιο άγγιγμα πες μου
Μετάξι βελούδο
Χειλιών η από χέρι
Μπορεί να μου δώσει
Τη λάγνα αφή σου
Σαν πάνω μου γέρνεις
Γυμνή σαν το φως
Στο σώμα σαν φέρνεις
Ανάσα γαλήνης
Στου έρωτα τ' άγια
Κρασί σαν με πίνεις

Ποιο χάδι
μπορεί να σου μοιάσει
Αγάπης αφή να μοιράσει

Κανείς δεν υπάρχει
Που να 'χει τον τρόπο
Αισθήσεις αγάπης
Σε μένα να δώσει

Κανείς μόνο εσύ
Που δώρο μου δίνεις
Μια δεύτερη τώρα ζωή
***
6 Μάρ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου