Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Οσο καμία.

Οσο καμία.  
***
Πήρα ένα σύννεφο
Κι έπλασα αγάπη μου
Μαζί με δάκρυ μου
Εκεί τη μορφή σου

Κι εκείνο δάκρυσε
Όταν κατάλαβε
Πως εγώ έσκυψα
Για ένα  φιλί σου

Κι έβρεχε ατέλειωτα
Εκεί στ απόκρυφα
Του παραδείσου

Έβρεχε ο έρωτας
Έβρεχε η αγάπη
Ώσπου το σύννεφο
Έγινε δάκρυ

Άπλωσα αστέρι μου
Τότε το χέρι μου
Το δάκρυ έσταξα
Μες την ψυχή μου

Τα μάτια έκλεισα
Στα χείλη έγραψα
Πια τα όνομα σου
Φώναξα έκλαψα
Να 'ρθω σιμά σου

Φύλαξα μέσα μου
Κάθε μου πόνο
Βγήκα στ' αντάμωμα
Εκεί στο δρόμο

Και σε περίμενα
Μέρες και βράδια
Με μάτια ορθάνοιχτα
Μες τα σκοτάδια

Πήρα το δάκρυ σου
Απ' την ψυχή μου
Πήγα και τ' άφησα
στην προσευχή μου

Είπα Θεέ μου
Θε μου συχώραμε
μα τη λατρεύω
μαζί της χώραμε

Κι έκανε εκείνος
χάρη σε μένα
και ήρθε μαζί σου
Σου 'δωσε  θέση
σε μέρη απόμακρα
του παραδείσου

Κι εκεί με ξύπνησες
στην αγκαλιά σου
με λέξεις όμορφες
 με τα φιλιά σου

Κι εκεί  σ αγάπησα
όσο καμία
Αιώνια  έταξα
Να είσαι η μία
***
31 Ιουλίου 2012
***
 Ποίηση :Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου