Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Μια καλημέρα

Μια καλημέρα
***
Αυγής του ο στόχος του έρωτα
το στήθος μου Ψυχή μου
Πονά εκεί αριστερά
Η ανάσα μου η πληγή μου

Γλυκά σαν χάδι πρωινό
Ανέμου καλοκαίρι
σαν χάδι θε μου θεϊκό
απ' της καρδιάς σου χέρι

Ξύπνησα πάλι σκέφτηκα
τα μάτια σου τ αστέρια
Σε είδα δίπλα μου θαρρείς
μες τα δικά μου χέρια

Ευωδιάζεις μύρο μου
τριαντάφυλλο μου αγάπη
δακρύζεις το χαμόγελο
στα χείλη σου στην άκρη

Έκανες τα σκεπάσματα
να μοιάζουν ουρανός μου
την κλίνη  σύννεφα λευκά
εσύ ο άγγελος μου

Κι αισθάνομαι πως χάθηκα
μαζί σου ως τ αστέρια
καθώς ξανά με κράτησες
μες τα δικά σου χέρια

Έσκυψα και σε άγγιξα
μες το γλυκό σου στόμα
σ αισθάνθηκα σε άκουσα
θαρρώ σ ακούω ακόμα

Απ' το κορμί σου ψίθυρους
γλυκιά μου ανατριχίλα
το πάθος σου κορμί και νους
ανέβασαν στα χίλια

Δεν είναι μόνο έρωτας
δεν είναι μόνο πόθος
για το κορμί σου τ άγιο
είναι της αγάπης βρόγχος

Που στο λαιμό μου στάθηκε
και κόβει αναπνοές μου
σαν δεν γεμίζεις πια εσύ
τις ώρες τις δικές μου

Κλειστά έχω τα μάτια μου
δε θέλω να τ ανοίξω
τις άγιες εικόνες σου
δε θέλω να αφήσω

Κάθε ταξίδι στ' όνειρο
μαζί σου ευτυχία
Κάθε φωνή σου στην ψυχή
γλυκιά μου μελωδία

Ξύπνα  αγάπη μου γλυκιά
και μίλα μου στα μάτια
με του έρωτα σου τη μιλιά
πια  κάνε με κομμάτια

Γράψε στα χείλη στο χαρτί
τα γράμματα σου πάλι
μια καλημέρα να μου πεις
όμορφη σαν φεγγάρι  
***
Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου