Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Στου έρωτα τα χείλη

Στου έρωτα τα χείλη
***
Του πάθους μου τη γλώσσα θα διαβάσεις
 Στα  χείλη σου αν μ αφήσεις να χαθώ
 Τις μέρες της σκιάς σου θα ξεχάσεις
Αν νοιώσεις πως σε θέλω σ αγαπώ

Θα  ανθίζεις μες τα χείλη μου ανθέ μου
Το νέκταρ σου στη σάρκα θα κυλά
Κι εγώ μικρός θεός να σκύβω θε μου
ψυχή σου να στολίζω με χαρά

Μυρίζει ο αέρας    πάθους ευωδία
Αισθάνομαι  φιλιά σου στο λαιμό μου
Σε κάθε πια στιγμή μου  η ευτυχία
Τα χείλη σου  στο σώμα το δικό μου

Κυλά χρυσό ποτάμι  τα μαλλιά σου
Σαν γέρνεις λάγνα πίσω το κορμί
Μου γνέφει  για να μπω στην αγκαλιά σου
στο στήθος σου ν αφήσω το φιλί 

Ακούς τον άνεμο  καλή μου στα σκαλιά σου
Στης Αφροδίτης σου το όμορφο ακρογιάλι
Χαϊδεύει  εκεί  της νιοτης την καρδιά σου
Στης ηδονής τον κόσμο να σε πάρει

Κάθε που χάνομαι στης γεύσης σου τη μέθη
Σκιρτά το είναι σου κομμένη αναπνοή
Μετρά τους χτύπους η καρδιά σου λαβωμένη
Απ' του έρωτα τη λόγχη στο φιλί

Τις πόρτες  σου να έχεις ανοιγμένες
Του έρωτα την αύρα να δεχτείς
Με αισθήσεις στη ζωή σου ξεχασμένες 
Να φτάσεις να τελειώσεις να γευτείς

Σαν ψίθυρος στου έρωτα τα χείλη
Θα μπαίνω  στο κορμί σου σα φωτιά
Θα έρχομαι με κόκκινο απ' το δείλι
Τους χτύπους σου να βάψω στην καρδιά

Γυμνές καυτές σταγόνες μουσική μου
Σ' ένα χορό για δυο να γίνουμε ένα
Να είμαι εγώ δικός σου εσύ δική μου
Να φτάσουμε το πάθος μας στο τέρμα

***
27 Οκτ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου