Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Γλυκιά μου αίσθηση

Γλυκιά μου αίσθηση
 ***
Γλυκιά μου αίσθηση
τις πέντε αισθήσεις πέρασες
μου έγινες παραίσθηση
Στου έρωτα σου τον αγώνα
καμιά απαίτηση
δήλωσα παραίτηση

Σ ακούω
Η ύπαρξη σου εγκυμονεί
τους ήχους της αγάπης
Χάνομαι στη μουσική σου
Στον ψίθυρο σου
ακούω τη ζωή μου
Ορίεται πως θε να 'ρθει μαζί σου
Σε γνώρισε σε διάλεξε
σ ονόμασε σε αισθάνθηκε
κλειδί του παραδείσου

Σ ακούμπησαν
τα χέρια της ψυχής μου
Σ αισθάνθηκα
βελούδο και μετάξι
Σαν κύλησες στα μέρη
του κορμιού μου
Φωτιά μου την μορφή σου
έχεις χαράξει

Τα χείλη μου
τα χείλη σου γυρεύουν
Τα μάτια μου
τα μάτια σου αγναντεύουν
Προσμένουν
μέρα νύχτα να φανείς
Σε κρέμασαν
 στον τοίχο της στιγμής

Στολίδι
στων καιρών μου την εικόνα
Στροφή μου εσύ
στο ποίημα της ζωής
Στον στοίχο σου
δεν έγραψα χειμώνα

Άρωμα νίκης έφερες
στου έρωτα  το σώμα
Στη συνουσία της χαράς
εσύ έβαλες χρώμα
Και γέννησες την άνοιξη 
άνθισες κάθε μέρα
Κόκκινο τριαντάφυλλο
εσύ μόνο για μένα

Γράφω
και οι λέξεις δεν αρκούν
νομίζω τελειώσαν
Αυτά που θέλω να σου πω
θαρρώ πως δεν τα νοιώσαν
Κοίτα καρδιά μου στη σιωπή
κοίτα πως θ ανατείλει
Ο ήλιος της αγάπης μας
τελείωσε το δείλι
***
25 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου