Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Τι?Όμορφα μου μάτια μου.

Τι?Όμορφα μου μάτια μου.
***

Δάκρυ μου ανεκτίμητο
Χείλη μου λυπημένα
Μαλλιά χρυσά  στα χέρια μου
Να ήσαστε πλεγμένα

Να χτένιζα τη χαίτη σας
Με τ ακροδάχτυλα μου
να σου μιλούσα στην καρδιά
μαζί με την καρδιά μου

Σκέψη μου μέρα δε γυρνά
πρωί να πάει στο βράδυ
μακριά σου η ανάσα με πονά
ψάχνει δικό σου χάδι

Σήκωσε μάτια μου γλυκά
στα μάτια μου τα μάτια
και μη βουρκώνεις άλλο πια
και γίνομαι κομμάτια

Κάνε τα χείλη σου τα δυο
βάρκα να ταξιδέψω
μ ένα γλυκό χαμόγελο
τη νύχτα για ν αντέξω

Κορμί μου εσύ χιλιόπονο
κορμί μου κουρασμένο
για μια ζωή θα σ αγαπώ
πάντα θα σε προσμένω

Σε νοιάζομαι κάθε λεπτό
Σ ακούω που ανασαίνεις
να πίνεις πίκρα απ' τη ζωή
στον πόνο ν αρρωσταίνεις

Τι; Όμορφα μου μάτια μου
χαράς μου ευωδία
παραμυθιού παλάτια μου
πνοή μου εσύ αγία

Μίλα μου πες μου κάθε τι
εσένα μου βαραίνει
όλα τα πως και τα γιατί
ότι κι αν  σου συμβαίνει

Να σκύψω θέλω στον ανθό
στα χείλη σου καρδιά μου
φιλί ν' αφήσω σ αγαπώ
αναπνοή δικιά μου

Κάνω τη χούφτα προσευχής
ζεστή αγκαλιά  για σένα
μέσα  να μπεις για να κρυφτείς
να με αισθανθείς στο αίμα

Θε μου σ ακούω μου μιλάς
σαν ψίθυρος αγγέλων
θαρρώ το χέρι μου κρατάς
παρών μου εσύ και μέλλον

Γλυκά που λες το σ αγαπώ
σαν βγαίνει απ' την ψυχή σου
θα  σ αγαπώ όσο θα ζω 
για όλη τη ζωή σου

Κοιμήθηκες αστέρι μου
πάρε για μαξιλάρι
στην αγκαλιά το χέρι μου
ματιά μου για φεγγάρι

Και σαν ξυπνήσεις να με δεις
θα σου 'χω  φυλαγμένα
όλα τα χρόνια της ζωής
για σένα και για μένα

Όλα τα θέλω της ψυχής
εγώ μόνο για 'σένα

***
19 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου