Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Να σ αγαπώ

Να σ αγαπώ
***
Μικρή μου αγγέλου ανασαιμιά
Αστέρι της ψυχής μου
Αντάμωσα σε μια βραδιά
και μπήκες στη ζωή μου

Ελάβωσες μου την καρδιά
φώτισες τη ψυχή μου

 Στα μάτια σου στέκω μπροστά
σκύβω να προσκυνήσω
το φιλντισένιο σου κορμί
χείλη σου να φιλήσω

Χέρια  σου πάνω στην καρδιά
δικά σου ν' ακουμπήσω

Μην άνεμος ποτέ του ερθεί
μαζί του και σε πάρει
να σε χαρίσει μάτια μου
για δώρο στο φεγγάρι

Θα σε κρατήσω αγκαλιά
για όλη τη ζωή μου
μέσα θα σ έχω στην καρδιά
εκεί θα ζεις μαζί μου

Κι αν μου ζητήσει ο ουρανός
Μ αστέρια να σ αλλάξω
Θα βγω στη νύχτα μοναχός
θα πω θα του φωνάξω

Κράτα τα αστέρια ουρανέ
κράτα και το φεγγάρι
εγώ τα αστέρι π αγαπώ
το 'χω στο μαξιλάρι

Μικρή μου αγγέλου ανασαιμιά
μου έριξες βέλος στην καρδιά
κι εγώ πονώ στ αλήθεια

Στης έλλειψης σου τον καιρό
την ώρα θα προσμένω
που μες τα χείλη σου τα δυό
τη νιότη μου θα υφαίνω

Ζωής μου όνειρο γλυκό
δεν βγαίνει λέξη πια να πω
μόνο η καρδιά ψιθυριστά
σ όλα της ώρας τα λεφτά
ζητά να τρέξω να σε βρω

Πανσέληνου σελήνης φως
μην κουραστείς να μ αγαπάς
στις νύχτες μου να δίνεις φως
σκιές μου να σκορπάς

Όρκο θα κάνω στο θεό
ποτέ μου μη σ απαρνηθώ
να σ αγαπώ
*** 
9 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου