Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Να 'χα θε μου ένα φιλί σου

Να 'χα θε μου ένα φιλί σου  
***
Να 'χα θε μου ένα φιλί σου
Να 'χε γεύση παραδείσου
Αγκαλιά σου να γευτώ
Να γεμίσει ο κόσμος ήλιο
Να γεμίσει σ αγαπώ

Να χα μια σου λέξη τώρα
Να μου γέμιζε την ώρα
Ψίθυρο μες την ψυχή μου
Να στολίσει την καρδιά μου
Να μιλήσει στη ζωή μου

Να 'χα πλέξει τα δικά σου
Χέρια μέσα στα δικά μου
Στην αφή μου να μιλούσες
Μ ένα χάδι παραδείσου
Σαν τα χείλη θα φιλούσες

Να 'χα δίπλα μου αντίκρυ
Ποταμό σου τα μαλλιά σου
Ν ακουμπάνε το κορμί μου
Να στολίζουν τη στιγμή μου
και ν ακούω την καρδιά σου

Nα 'χα θε μου ένα σου δάκρυ
την χαρά για να το ντύσω
Στην ματιά σου να μιλήσω
εκεί στων ματιών την άκρη
κάθε πόνο να σου σβήσω

Να 'χα τα άρωμα σου μόνο
να ξεγέλαγα το χρόνο
Κάθε που στην  προσμονή 
του έρωτα σου το φιλί
θα μου λείπει πιο πολύ

Να 'χα αγάπη μου εσένα
να μου ζέσταινες το αίμα
Και με το γλυκό σου στόμα
να ζωγράφιζες εμένα
με του έρωτα το χρώμα 

Πόσο θε μου πια το θέλω
στο κορμί σου να κρυφτώ
Ένα να γινώ μαζί σου
ν αγναντεύω την ψυχή σου
και για σένα πια να ζω
Πόσο θέλω να σ ακούω
να μου λες το σ αγαπώ

***
19 Ιούλ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου