Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Δικαιοσύνη;

Δικαιοσύνη;  
***
Μέρες γλυφες ασήκωτες
Ώρες σταματημένες
στην τελευταία σου ματιά
Ουρανός κενός ανούσιος
Αισθήσεις νεκρές θυμωμένες
Σφίγγουν τον κλοιό
στην ψυχή
Να την καταποντίσουν 
Να ξοδέψουν κάθε ίχνος απ' την παρουσία σου
Κάθε εικόνα σου κάθε σ αγαπώ σου
Αγωνιούν να επιβιώσουν χωρίς την τροφή σου
Να ξεδιψάσουν χωρίς την πηγή σου 
να σ αγγίξουν

Εικόνα θλίψης δακρύων συλλογή
Γενική Επιβράβευση για  το σωστό
Γράφτηκε στις τελευταίες πράξεις μου
Τοιχοκολλήθηκε στα μειδιάματα  πολλών
Λογαριασμοί χωρίς εμένα ..για μένα
Χωρίς εσένα για σένα
Χωρίς εμάς για μας

Δε ρωτήθηκε τ' όνειρο
Αν δακρύζει αν αργοπεθαίνει
Μόνο ουρλιάζει
Των κομματιών του τα ενδύματα ζητάει
Έμεινε γυμνό
Κι εγώ έχω μια ψυχή
Κι εγώ  αυτή θα κάνω  πια παλτό
Για να το ντύσω  και με της νιότης σου
το φως θα το στολίσω
Και ν πεθαίνει κι αν έπεσε χιόνι
Τα όνειρα ανασταίνονται
Τα όνειρα είναι αθάνατα
Να ξέρεις όλα η αγάπη τα σηκώνει

Κάγκελα  πρέπει και γιατί
Δικαιοσύνη?
Κλείνουν τον έρωτα φυλακή
Κατηγορία  άγγιξε την ψυχή
Σ ένα λάθος ειδύλλιο 
Ένα τριαντάφυλλο που άνθισε χειμώνα
 Μια χρυσή αχτίδα που ξέφυγε απ' τα σύννεφα
Ένα μικρό αστέρι  που έπεσε απ' τον ουρανό
Μια καθυστερημένη ευχή που βγήκε σήμερα
Μια μικρή σταγόνα ευτυχίας
Κλεμμένη  απ' τις όμορφες λέξεις
Ένα  ελάχιστο κομμάτι απ' το σύμπιαν
Έτσι απλά  να θες να το κρύψεις
στην καρδιά σου για να αντέξεις

Σιωπή απύθμενο κενό χαμόγελο πόνος γλυκός
Βλέπω ακούω αισθάνομαι μ αγγίζεις κι ας χάνομαι

***
21 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου