Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Παρακαλούσα το θεό

Παρακαλούσα το θεό  
***
Παρακαλούσα το θεό
Αναρωτιόμουν που θα βρω
Αστέρι να μου μοιάζει
Θέ μου πώς πονώ !

Να είναι το φως του αληθινό
Κι όταν με πνίγει ο πόνος
Να τρέχει να χαράζει
Να μην είμαι μόνος

Έζησα χρόνια και στιγμές
Μες τ' ουρανού τους δρόμους
Διάλεγα σκέψεις φωτεινές
Με τους δικούς μου νόμους

Μες των αγγέλων τα στενά
Άπλωσα τα φτερά μου
Το παραμύθι μου έχτισα
Στα μέτρα τα δικά μου

Ήρθαν τα χρόνια πέρασαν
Μες τη βροχή στο κρύο
Φτάσαν τα χιόνια των καιρών
και άραξε το πλοίο

Παν' τα ταξίδια  μακρινά
σκιστήκαν τα πανιά του
και σε λιμάνια  ταπεινά
έψαξε τα νερά του

Ξημέρωσε κάποια γιορτή
που είχαν οι μοίρες κέφι
με διάλεξαν απ τους πολλούς
μες τη δικιά τους μέθη

Απλώσαν χέρι  είπανε
τ' αστέρι σου είναι εμπρός σου
μου δείξανε την κλίνη σου
το χέρι το δικό σου

Κύλησαν μέρες ως εδώ
ταξίδια στο φεγγάρι
φοβήθηκα  σαν όνειρο
θα φύγεις κάποιο βράδυ

Μα κάθε πάλι που ξυπνώ
γεμίζεις την καρδιά μου
έτοιμα έχεις τ' ουρανού
τ' αστέρια στην ματιά μου

Τώρα κοιτώ τον ουρανό
μέσα από τη ματιά σου 
Και της καρδιάς ο χτύπος μου
χτυπάει απ' τη δικιά σου

Βρήκα τ' αστέρι μου στη γη
μένει μες την ψυχή μου
γλυκιά μου αγάπη είσαι εσύ
μύρωσες τη ζωή μου
***
30 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιαννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου