Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Την αγαπώ

Την αγαπώ
***

Συχώρα θεέ μου δυο λέξεις
θα πω
Την αγαπώ

Κι αν, κι αν λέω κάνω κακό
Μονάχα εμένα
Εμένα να επιλέξεις
Να δικαστώ

Δεν διαλέγεις τα μάτια τι βλέπουν
Μες της άνοιξης τ άγια
Μες τον κάμπο σαν τρέχουν

Δεν διαλέγεις τη νοιώθει η ψυχή σου
Στ' ουρανού μες τα μάτια
Όταν μπαίνει η ματιά η δική σου

Δεν μπορείς να φωνάξεις
Να εκείνο να δείξεις
Το αστέρι διαλέγω να γίνει δικό μου
Πριν το πεις
Η καρδιά σου θα έχει χτυπήσει
Όπου εκείνη θα δει θα μιλήσει

Δεν διαλέγεις ποτέ ποιος αγέρας
Θα φυσήξει την ώρα
Που το δάκρυ θα τρέξει

Δε διαλέγεις αχτίδα
απ' του ήλιου τα χείλια
Που στη μέρα φιλί
να φέρει  θα τρέξει
Να την κάνει να φέξει

Δεν διαλέγεις ποτέ σου  πιο κύμα
Στης ψυχής σου το ποίημα
Θα κάνει το  ρίμα
Όταν πας καλοκαίρι
Και της θάλασσας κάνεις το βήμα
Θα προλάβει το σώμα
Και θ' αλλάξει το χρώμα
Όποιο εκείνο αγγίξει
Όποιο εκείνο μιλήσει

Όταν τρέχεις στου κόσμου
Την τρέλα
Όταν κόβεις κομμάτια τη μέρα
Να χορτάσεις την πείνα
Πια στιγμή θα σ αγγίξει
Πια θα δώσει τη λύση
Δεν μπορείς να το πεις
Αν  πρώτα δεν έρθει 

Κι εγώ θε μου  αντάμωσα εκείνη
Ανθισμένη ανεμώνη στο χώμα
Αστεράκι πεσμένο στο κύμα
Και στο λόγο μου
Την ματιά της σαν είδα
Με την πρώτη μου έκανε ρίμα
Στης καρδιάς μου το ποίημα

Έγραψα μόνο για εκείνη
Στροφή άγια αιώνια
Που μιλά και δηλώνει
Στης ζωής μου τα χρόνια

Αυτή θα 'ναι μονάχα
Που χειμώνες θα διώχνει
Και θα φέρνει πια πίσω
Άνοιξη ,χελιδόνια

***
5/2/13
***
Ποίηση Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου