Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Θωριά μου


Θωριά μου
***

Θωριά μου εσύ αγγελική
Στα σύννεφα θα βάλω
Κόκκινη τριανταφυλλιά
Να ανθίσει κόκκινα φιλιά

Να 'ρθεις σαν ξημερώσει
Να κόψω δυο να σε χαρώ
να στείλω άγγελο αδελφό
Στα χείλη να στα δώσει

Ψυχή μου εσύ ζωγράφισα
Καρδιά στο χρώμα σαν φωτιά
Την κρέμασα στον ήλιο
Σαν έρθει η μέρα να τη δεις
Στον ίσκιο της να σκεπαστείς
Να μην σε πιάνει κρύο

Μάτια μου ανάσα της ζωης
Τον ουρανό κοιτάζω
Να δω τα μάτια τα γλυκά
που μου ζεσταίνουν την καρδιά
 μην ήρθαν να με δούνε 
μην ξεχαστώ και δεν τα δω
το σ αγαπώ αν μου πούνε

Tων αστεριών εσύ πνοή
στάσου μπρος στην καρδιά μου
άκου τι θέλει να σου πει
πως μες την ερημιά μου
Ήρθες και μου ζωγράφισες
τα χέρια σου φτερά μου
στον ουρανό μ ανέβασες
μου 'δωσες τη χαρά μου 


***
11 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου