Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Πέρασα με τα χείλη μου

Πέρασα με τα χείλη μου 
***

Πέρασα με τα χείλη μου
Στα δυο γλυκά σου χείλη
Και χάιδεψα κι ακούμπησα
Την ομορφιά του κόσμου
Σαν τόλμησα ένα φιλί
Καθώς κοιμόσουν φως μου

Γλυκά κοιμόσουν άγγελε
Και μου χαμογελούσες
Ψιθύριζες στον ουρανό
Σ αγγέλους  εμιλούσες

Ακούμπησα το χέρι σου
χάιδεψα τα μαλλιά σου
είπα άγγελλε μου σ αγαπώ
και έφυγα μακριά σου

Σαν θα ξυπνάς αστέρι μου
άφησα στο τραπέζι
κόκκινο τριαντάφυλλο
και στο μικρό σου χέρι
σου 'γραψα με το δάκρυ μου
δυο λέξεις μόνο φως μου
για πάντα εγώ θα σ αγαπώ
όπου κι αν θα με κι αν θα ζω
στις γειτονιές του κόσμου

Πέρασα με τα χείλη μου
Στα δυο γλυκά σου χείλη
Κι άφησα φως μου της καρδιάς
Το κόκκινο απ' το αίμα 
Να ανθίσουν τριαντάφυλλα
Να 'χεις να μου προσφέρεις
Ψυχή μου εσύ κι ανάσα μου
Του πόνου μου το τέρμα

***

19 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου