Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Μικρή σταλαγματιά μου

Μικρή σταλαγματιά μου
***

Μικρή σταλαγματιά μου
Σταγόνα δροσιάς
Δάκρυ του έρωτα ακριβό
Της ψυχής μου άγιο νερό
Στάξε στην καρδιά μου
Ν αντέξω να ζω
μες  στη φωτιά μου

Κοίτα με
Δίπλα σου άπλωσε το χέρι
Άγγιξε με
Απ της ματιάς σου τη βροχή
Μικρή σταγόνα έρωτα
Πεσμένη εκεί στη γη
Θα είναι η δικιά μου η ζωή
Για μια ζωή

Πάνω στα χείλη σου
θα κοιμάμαι
Στου φιλιού σου την ανασαιμιά
Και στων ματιών σου εκεί την άκρη
Θα ξεδιψάω
δάκρυ χαράς θα σου γεννάω
Απ' το περίσσευμα καρδιάς
Τόσο πολύ που σ αγαπάω 

Όταν κοιμάσαι 
θα σ αγγίζω
Το άρωμα σου  θα μυρίζω
Θα σου χαϊδεύω τα μαλλιά σου
Για  την καρδιά σου
Γαλήνη όνειρα θα  σου έχω
Σαν άγγελος θα σε προσέχω

Μες της παλάμης τις γραμμές σου
Θα ψάχνω να 'βρω
μες της αγάπης τη γραμμή σου
 τι σου γράφει
Να δω  πιο  δρόμο για να πάρω
να πάω αγάπη
Μες την καρδιά και την ψυχή σου

Άρωμα έρωτα  μικρή μου
Έσταξες  στάζεις 
Σ ευχαριστώ και μη λυπάσαι
όπου και να 'σαι
Θα 'ρχομαι  πάντα εκεί τις νύχτες
Να σου μιλώ  και θα προσμένω
θα περιμένω
Την ώρα εκεί στην
αγκαλιά μου νά χαθείς
στον έρωτά μου
και να 'σαι μόνο πια δικιά μου

***
26 Απρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς




1 σχόλιο: