Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Φως μου

Φως μου
***

Μπήκε το φεγγάρι
Στ άδειο μαξιλάρι 
να μου ψιθυρίσει

Δίπλα στ όνειρο μου
Είχα στο πλευρό μου
Μια ηλίου αχτίδα

Κι ήρθε το φεγγάρι
Μες το κρύο βράδυ
Να μου τη ζητήσει
Ουρανό  να ντύσει
Με την ομορφιά της

Μου 'ταξε τα αστέρια
Στα δικά μου χέρια
Μου 'δωσε του κόσμου
Όλα τα διαμάντια
Μου 'πε πριν μιλήσω
Αιώνια θα ζήσω
Αν του τη χαρίσω


Έσκυβε όλο ζήλια
Φώτιζε τα χείλια
Που χαμογελούσαν
την γλυκιά ματιά της
Την αγνή καρδιά της
Έριχνε το φως του
Στ όμορφο της σώμα
Μου 'ταξε ένα ακόμα

Απ' τον κόσμο όλο
θα 'χεις τη χαρά του
Απ' του κόσμου πάλι
εσύ την ομορφιά του
Κι αν πάλι δε θες
Ζήτα μου ότι θες

Είπα μες τη νύχτα
Θέλω μόνο ένα
Θέλω εκείνη μόνο
Τα άλλα είναι ψέμα

Δάκρυσε στο φως του
Έσταξε σαν μύρο
Το χρυσό του δάκρυ
Πάνω στα μαλλιά της
Κι έφυγε στη νύχτα
Πάλι μακριά της 
Κι άφησε το φως του
Δώρο στην καρδιά της

Άνοιξα τα μάτια
στ άδειο μαξιλάρι
δίπλα το φεγγάρι
πια δε μου μιλάει
μόνο με κοιτάει
και μου ψιθυρίζει

τυχερέ σ αγγίζει
η ομορφιά του κόσμου
μίλαγε για σένα
ναι για σένα φως μου

***
27 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου