Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Σαν θα 'ρθεις

Σαν θα 'ρθεις 
***
Γράφει αν δεις
μες τη γραμμή σου της ζωής
πως θα σε συναντήσω
Μες  την παλάμη της  ζωής
Θα 'ρθω για να σε ντύσω
Με της ψυχής μου το μετάξι
Με των χειλιών μου το βελούδο
Στης ζωής το χρόνο
Θα 'ρθω να σε πάρω
μακριά απ' τον πόνο

Κοίτα  μες την παλάμη σου
Χαράξανε γραμμές
Άγγελοι  φίλοι μας του χθες
Μισής καρδιά ς το σχήμα
Μες την παλάμη μου
την άλλη τη μισή
Τα χέρια σαν θα πλέξουμε
Θα πάρει η αγάπη μας ψυχή

Μάτια μου εκεί
Στου στήθους σου τον κτύπο
Να 'ρθω ν' αφήσω μια στιγμή
Του έρωτα τον ήχο
Να σου μιλήσει να σου πει
Να σου χαϊδέψει την ψυχή
Και να κυλήσει προς τη γη
Τη σάρκα σου ν αγγίξει
Γλυκά να γράψει σ αγαπώ
Και χίλια έρωτα φιλιά
Στη νιότη σου ν' αφήσει

Γράφει αν δεις
Εκεί στο σώμα της ψυχής
Με αχτίδες γράμματα χρυσά
Μελάνης χρώμα η χαρά
Καρδιά μου τα όνομα σου

Μες της ματιάς  μου τη πηγή
Κυλάει και  ακούγεται η κραυγή
Πως θέλω την καρδιά σου
Καθώς το δάκρυ στη στιγμή
Έπεσε χάθηκε στη γη
Μέσα απ' την αγκαλιά σου

Σαν θα 'ρθεις
Στ' απόκρυφα μου και κρυφτείς
Στο στόμα μου στα χείλη
Απ' της ζωής μου το κρασί
Σαν δώσει μέρα η ζωή
Και σκύψεις και γευτείς
Απ' του έρωτα τη ζάλη
Μαζί μου αν αισθανθείς

Θ ανοίξουν πόρτα οι ουρανοί
Στην πόλη των αγγέλων
Να κατεβούνε εδώ στη γη
Στα χέρια να σε πάρουν
Να σ' ανεβάσουνε ψηλά
Να σε στολίσουν με χαρά
Σε μένα να σε φέρουν

Με του έρωτα υπογραφή
Να ορκιστούμε αγάπη
Πως στους ανέμους των καιρών
Σε ήλιο και σε δάκρυ
Εμείς θα είμαστε μαζί
Ως την ζωής την άκρη
***
27 Ιούν 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου