Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Το δάκρυ σου

Το δάκρυ σου
***

Τι χρώμα έχει το δάκρυ σου
Γλυκιά μου αγαπημένη
Όταν του έρωτα η φωτιά
Σου μαραζώνει την καρδιά
Κι ο πόνος επιμένει

Αν είναι αυτό της θάλασσας
Εγώ θα γίνω κύμα
Να ταξιδέψω να σε δω
Κι απ' την ψυχή μου να σου πω
Το πόσο θέ μου σ αγαπώ
Το πόσο σε προσμένω
Μακριά μου να είσαι κρίμα

Μα αν ειν' του ήλιου το χρυσό
Στη χούφτα θα το κλείσω
Θα τ' ακουμπήσω στην καρδιά
Και θα 'ρθω να τ' αφήσω
Εκεί στα μάτια σου μπροστά
Και θα σου ψιθυρίσω

Να είναι η αχτίδες του ζωή
Να μπουν να σου γεμίσουν
Την πονεμένη σου ψυχή
Μ αγάπη να φωτίσουν

Μα αν είναι  ασήμι φωτεινό
κομμάτι απ' το φεγγάρι
Άστο να στάξει στο κορμί
κι αφού κυλίσει και χαθεί
με ουρανό θα μοιάζεις
μέσα στη νύχτα στη σιωπή
πανσέληνο θα στάζεις

Μα πάλι αν μοιάζει πορφυρό
τριαντάφυλλο κομμένο
Θα σκύψω με τα χείλη μου
εγώ να στο σκουπίσω
Μες την καρδιά μου όσο ζω
για πάντα θα το κρύψω
Να 'χει το αίμα για νερό
να το γεμίζει χρώμα
 Μες την ψυχή να το κρατώ
να μην τ' αγγίξει χώμα

Τι χρώμα έχει το δάκρυ σου
Γλυκιά μου αγαπημένη
Άστο να τρέξει στη χαρά
Κι έλα κοντά μου τώρα
Να αγκαλιαστούμε μια φορά 
Να κρύψουμε την ώρα

Ν ανθίσει η άνοιξη θαρρείς
Στην όμορφη ματιά σου
Να 'χει τα χρώματα της γης
Το χτύπο απ' την καρδιά σου

Να είμαι εγώ να είσαι εσύ
οι δυο μαζί σαν ένα 
Κάθε λεπτό κάθε στιγμή
ως της ζωής το τέρμα

***
26 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου