Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Μες το δικό σου χέρι

Μες το δικό σου χέρι 
***
Γλυκές οι νότες της κιθάρας
Σαν  καλοκαίρι
Κρυμμένη να 'χω τη ζωή μου
Μες το δικό σου χέρι

Ποιο θα 'ναι θε μου το τραγούδι
Την πρώτη ώρα
που στο φιλί σου στην πνοή σου
Θα γίνει μπόρα

Εγώ χορδές σου να χαϊδεύω
Μες την αφή σου
Κρασί μας λάγνο στο τραπέζι
Και η μορφή σου

Να μου μιλά με χίλια λόγια
Με τη ματιά σου
Να είναι φωτιά η λογική μου
Για τα φιλιά σου

Άγγιγμα  πάνω στο τραπέζι
Χέρι με χέρι
Κεριά αναμμένα  στολισμένα
Μελισσοκέρι

Εδέσματα  θεών το νέκταρ
Όλα να μοιάζουν
Τροφή απ' το δικό σου χέρι
Να μου φωνάζουν

Ψωμί ο έρωτας να κόβει
Λάδι η χαρά μας
Και συνταγές να 'χει η αγάπη
Για την καρδιά μας

Να στάζει  το κρασί στα χείλη
Να σε προφταίνω
Μ ένα φιλί γλυκό μου στόμα
Εγώ να παίρνω

Να με χορτάσεις την αγάπη
Αναπνοή μου
Να γράψω μες τη θύμηση σου
Πια Τη δική μου

Τι όμορφη που είσαι απόψε
Ηλίου φως μου
Μοιάζεις του κόσμου το φεγγάρι
Έρωτα δως μου

Αισθήσεις πέντε μες σε μία
Αίσθηση έκτη
Που μου φωνάζει σ αγαπάω
Μέσα στη μέθη

Χάιδεψε άγγελε τις νότες
Στην ακοή της
Γράψε το πόσο τη λατρεύω
Μες την ψυχή της

Κλάψε κιθάρα τη χαρά μου
Εδώ είναι εκείνη
Κρασί θεών του παραδείσου
Μαζί μου πίνει

Κοίτα με φως μου  έρωτα μου
Μες την καρδιά μου
Χτυπάς στο αίμα μου οξυγόνο
Στα κύτταρα μου

Δοχείο μοιάζει αμβροσία
Κάθε τροφή μας
Μεταμορφώνετε η ουσία
Σε ηδονή μας

Στρωμένο μοιάζει το τραπέζι
Να 'χει αστέρια
Που τα κρατάς  πάλι αναμμένα
Στα δυο σου χέρια

Πάνω σε σύννεφο  η στιγμή μας
Να σ ακουμπάω
Γλυκά  ξανά να ψιθυρίζεις
Φτερά φοράω

Πέφτει η ματιά μου Στο λαιμό σου
Θε μου αρρωσταίνω
Να σε φιλήσω εκεί στο στήθος
τώρα πεθαίνω

Ρίχνω τη σκέψη μου καρδιά μου
μες τη δικιά σου
Πες μου κι απόψε πως με θέλεις
να είσαι δικιά μου

Ανέβηκε στον ουρανό μας
πια το φεγγάρι
Πάμε μια βόλτα αν θες οι δυο μας
ως τ ακρογιάλι

Να περπατήσουμε πιασμένοι
χέρι με χέρι
Που  θα μας βγάλει η ζωή  μας
κανείς δεν ξέρει

Μα θέλω πάντα να θυμάσαι
γλυκιά μου εικόνα
ποτέ ξανά εμείς στον πόνο
ποτέ χειμώνα

***
2 Φεβρουαρίου 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου