Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Απόψε θα 'ρθω

Απόψε θα 'ρθω
***
Απόψε θα 'ρθω
μπροστά σου
για λίγο
Τα μάτια να δω
τα χείλη ν αγγίξω
Στ' άρωμα σου να πνιγώ
απ' τον πόνο να ξεφύγω

Μη πεις ούτε λέξη
μέχρι που να φέξει
Μην πεις σ αγαπώ
μην πεις δεν μπορείς 


Άσε μια νύχτα
να ονειρευτώ
Πως είμαι εγώ
δικός σου θαρρείς
Πως είμαστε οι δυο
ανθοί της ζωής
Του έρωτα δώρο
Μην πεις  ούτε λέξη
Σε λίγο θα φέξει

Ζεστή μου αγκαλιά
πονά ο χειμώνας
Σαν είσαι μακριά
καυτά μου φιλιά 


Χαρά μου της ώρας
στα χέρια σου κλείσε
τα δυο μου τα χέρια
και μέτρα δικά μας
τόσα μεσημέρια
Στα χείλη μου πιές
αγάπη ζωή μου
Και δώσε παλμό
στην καρδιά τη δική μου

Δε ζω μακριά σου
θέλω να το ξέρεις
Το ξέρω μακριά μου
και συ υποφέρεις
τα μη και τα πρέπει
τα μήπως τα δήθεν
ξανά να τελειώσουν


Να  ανάψει η φωτιά μας
βαθιά στην καρδιά μας
οι μοίρες μας θέλουν
ψυχή σου ψυχή μου
για πάντα να ενώσουν

Καρδιά μου πια λέξη
νικά την αγάπη
Ποιος νόμος δικάζει
αυτόν που αγαπάει
να ζει μες το δάκρυ 


Ναι λένε η αλήθεια
δεν κρύβεται τάχα
πως τα όνειρα φεύγουν
η αγάπη περνά  


Μα εγώ σ αγαπάω
Η αλήθεια φωνάζει
Μακριά σου  η καρδιά μου
Σκληρά με δικάζει
Ουρλιάζει πονά

***
20 Δεκ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

1 σχόλιο: