Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Αστεροθάλασσά μου

Αστεροθάλασσά  μου
***
Νεράιδα μου χιλιάχτιδη
Αστεροθάλασσά  μου
Στον ουρανό σου κρέμασα
Τα αστέρια τα δικά μου

Ζεστά μου χέρια ήλιοι μου
Γλυκά  θα σας προσμένω
Στο σώμα μου το χάδι σας
Στο πάθος αναμμένο

Χρυσή μου εσύ δροσοπηγή
Στα χείλη μου να στάξεις
Του έρωτα  σου το κρασί
Το είναι μου ν αλλάξεις

Χείλη μου ανθοστόλιστα
Βαμμένα στην πορφύρα
Της Αφροδίτης άγγιγμα
Σας γεύτηκα και πήρα

Στο σώμα σου ζωγράφισα
Φιλί φιλί  τ αστέρια
Σου στόλισα το στήθος σου
Με τα δικά μου χέρια

Στου ηλίου τις αχτίδες σου
Μες τα χρυσά μαλλιά σου
Έκρυψα την ανάσα μου
Και σκίρτησε η καρδιά σου

Νεράιδας μου γλυκιά μορφή
Ηλιόφωτε άγγελε μου
Στους δρόμους σου μες τη ζωή
Έρωτα χάρισε μου

Μάτια μου φως μου θεϊκό
Πάρε με  σ άλλους δρόμους 
Που το δικό μας  σ αγαπώ
Θα έχει δικούς του νόμους
***
11 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου