Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Σταγόνα ζωής

Σταγόνα ζωής
***

Σταγόνα ζωής
κομμάτι ατελείωτης βροχής
απ' του θεού το δάκρυ.
Απ' της αγάπης τη συννεφιά
κύλησε
πάνω στα χείλη μου
ψάχνει.
Πάνω στο σώμα μου
στων χεριών μου τις γραμμές
διαβάζει.

Αγγίζει νότες
απ' της ψυχής μου τις χορδές.
Γράφει τραγούδι
για το αύριο
μακριά απ' το χθες.

Περνάει της
ψυχής μου τ’ απόκρυφα
χάνεται μέσα στου πάθους
το ποτάμι.
Στης ηδονής τον ουρανό
γράφει σ’ αγαπώ.

Ευωδιάζει αγάπη
ξεχειλίζει έρωτα
ντύνεται χρώματα ευτυχίας
ξυπνά τις αισθήσεις.

Αφήνεται στο φύσημα
του ανέμου της ψυχής μου.

Χαρίζει κομμάτια οξυγόνο
στις φλέβες μου κυλά
στο αίμα μου ταξιδεύει.

Μοιάζει αστέρι μικρό
που ανατέλλει..
Στις όχθες των ματιών μου
φέγγει στη μέρα
των αισθημάτων μου.
Φωτίζει την καρδιά μου.

Μιλά κι ακούγεται
γλυκιά μελωδία.
Γελά και αισθάνομαι
πως νικώ την ανία.
Απλώνει παντού
της γαλήνης την ευωδία.

Σταγόνα ζωής
ήτανε και είμαστε εμείς.
Μαζί κυλάμε
στους δρόμους της ζωής..

Εσύ ποτέ μη μ' αρνηθείς._
***
9 Ιούλ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου